Hallo iedereen,
Gisteren ben ik aangekomen op Aruba om een half jaar te studeren aan de universiteit. Het lijkt mij erg gezellig om eens met jullie wat te gaan drinken of iets te gaan doen.
Groetjes,
Donald
Hallo iedereen,
Gisteren ben ik aangekomen op Aruba om een half jaar te studeren aan de universiteit. Het lijkt mij erg gezellig om eens met jullie wat te gaan drinken of iets te gaan doen.
Groetjes,
Donald
Hoi iedereen,
Ik ben gisteren aangekomen op Aruba en ik zal hier blijven tot begin december voor mijn afstudeeronderzoek. Ik verblijf bij familie maar ik zou het leuk vinden om met andere studenten in contact te komen! Wie heeft er zin im binnenkort een drankje te doen?
Groetjes Babette
Hoi allemaal!
Ik kom over 2 weken weer terug naar Aruba. Ik heb hier al gezeten van Februari tot eind Juli.
ik zal nu weer 5 maanden blijven, heeft één van jullie iets gehuurd waar ik bij in kan? of wilt er iemand samen wonen?
Groeten Jelle
Hallo Jelle, ik neem aan dat je weet dat je 6 maanden op Aruba mag verblijven op een toeristen visum. Of je moet op een ander visum binnenkomen ![]()
Opnieuw 5 mnd binnen komen op een toeristenvisum kan gevolgen hebben voor toekomstige bezoeken.
Hallo allemaal,
Ik ben twee weken geleden in Aruba aangekomen.
Ik loop stage bij dr. Lampe. Ik woon in Dakota en heb nog plaats voor 1 persoon graag een meid omdat slaapkamer samen wordt gedeeld.
Tevens wil ik graag Nederlandse studenten ontmoeten. Misschien kunnen we nog dit weekend wat leuks doen?
Mn email is: dewrarammo@hotmail.com
Graag hoor ik wat van jullie lijkt me gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten.
Groetjes,
Dewra
Heey krystel,
Heb je al een woonplaats gevonden?
Groetjes,
Dewra
Hallo,
Ik zal begin februari beginnen in Aruba tot begin juli. Via de IPA volg ik de minor buitenlandse stage. Zijn er nog meer mensen die rond deze periode daar zijn?
Groetjes
Bon Tardi! Ik ben Nadia, 23 jaar. Sinds gisteren ben ik op Aruba aangekomen voor mijn werk als verloskundige. Ik heb via mijn werk een heel fijn huisje en auto’tje gekregen wat perfect is, maar zou het super leuk vinden om wat mensen leren te kennen om samen een hapje mee te eten, een dansje doen, drankje drinken etc.
Ik blijf tot maart sowieso op aruba en misschien tot volgend jaar september.
Ik hoor het graag:)
groetjes Nadia
Hoi nanda!
Ik ben Mariska en 21 jaar en ben ook sinds sept op het eiland. Ik wil ook graag mensen leren kennen omdat ik alleen op het eiland gekomen ben. Ik ben au pair bij een gezin maar kan en wil daar niet altijd leuke dingen mee doen in het weekend. Het kijkt me leuk om elkaar te leren kennen en leuke dingen te gaan doen!
Groetjes Maris
Hoi Babette,
Ik ben Mariska en ben sinds sept op aruba. Het lijkt me leuk naast het gezin waar ik bij woon ook mensen te leren kennen. Ben dan wel geen student maar een drankje lijkt me leuk
Groetjes Maris
Ha luitjes!
Ik woon sinds een aantal mnd op Aruba. Lijkt me leuk om ook nieuwe mensen te leren kennen. Wie staat er open om met elkaar een drankje te doen?
Groetjes Jorinde
Hoi jorinde,
Het lijkt me leuk om elkaar te moeten!
Waar op het eiland woon je?
Hai Mariska,
ik woon op Noord.
Heb je een mailadres? Dan mailen we even! ![]()
Groetjes Jorinde.
mariska_drost_94@msn.com. Ik woon ook op noord!
Hallo ik ben per 2 december tot 9 december in Aruba. Ik wou er even tussen uit en kom dus alleen. Ik verblijf in de Perle D’or ! Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn om mij rond te leiden of tips te geven !
Hi iedereen!
Mijn naam is Elise, 21 jaar en ik ben sinds oktober ook op Aruba. Ik loop hier stage tot eind Februari. Het lijkt me super leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Let me know als je zin hebt om wat te gaan drinken of om iets anders leuks te gaan doen ![]()
Groetjes!
Hoi elise,
Het lijkt me leuk om elkaar te leren kennen. Ik ben ook 21 en wil graag meer dingen buiten het gezin waar ik woon/werk doen. Mijn email is; mariska_drost_94@msn.com dan kunnen we ff kennis maken
Hi allemaal,
Vanaf begin januari t/m eind juli 2016 zal ik ook in mijn eentje naar Aruba komen om als au pair te werken en wil graag mensen leren kennen. Nog meer mensen die deze periode op Aruba zijn en ook contacten willen leggen?
Let me know!
Dag Evananveen,
Wat leuk dat je hierheen komt!
Ik ben al weer een tijdje op het eiland, lijkt me leuk een keertje af te spreken.
Hoe heb jij hier een woonplek geregeld?
Groetjes!
Krystel
Hi Krystel,
Ik ga als au pair werken dus ik woon bij dat gezin in! Tot wanneer blijf jij op Aruba?
Groetjes Eva