Volgens mij heb ik je op fb toegevoegd, praat wat makkelijker haha
Hi allemaal!
Ik ga per 1 maart 2016 tot 30 april 2017 werken in het ziekenhuis op Aruba! Wie van jullie heeft nog tips voor me?
En wie is er dan ook toevallig?
Groetjes Femke
Hi Femke,
Ik ben er dan ook tot juni 2016! Waar ga je wonen?
Groetjes,
Eva
Wat leuk Eva! Wat ga jij daar doen? En hoe oud ben je? Ik krijg 1e maand huisvesting op quality appartements en daarna heb ik studio/appartement gereserveerd in Noord. Groetjes Femke!
Ik ga er als au pair werken! Ik ben 20 jaar en jij? Leuk, ik woon ook in noord, bij dat gezin in! Groetjes, Eva
Eva ik ben dialyse-verpleegkundige en ben eerst in Quality appartments en daarna in Noord! Ben 28 jaar alweer! Tijd gaat snel. Misschien zie ik je daar! Moomba schijnt leuk te zijn! Gr femke
Zie nu dat ik dat al verteld had!! Wat een muts [emoji85]
Hoi Arubagangers,
Wij zijn Bart & Danielle en verblijven op Aruba van januari tot eind mei voor ons afstuderen.
Wij wonen in Papilon Sta Cruz en zouden het leuk vinden om in contact te komen met andere mensen die ook nu op Aruba zitten!
Bart is 23 jaar en is hier voor zijn studie Commerciele Economie.
Danielle is 21 jaar en loopt stage op een basisschool!
Zijn er mensen die het leuk vinden om te meeten of leuke dingen te doen met een van ons? Leuk!
Hi bart & danielle,
Ik ben er ook net en blijf t
ot begin juni. Ik ben 20 jaar en werk hier als au pair, woon in noord. Lijkt me ook leuk om mensen te leren kennen
Groetjes eva
Hallo allemaal,
Sinds kort ben stage aan het lopen op Aruba.
Ik ben 21 jaar en ik woon in het noorden van Oranjestad (in de wijk Ponton).
Zijn er mensen die zin hebben om dit weekend iets leuks te gaan doen?
Groeten,
Willem
Hoi allemaal,
Mijn naam is Rosalie, 20 jaar en bijna 4e jaars AV studente.
Voor mijn examenjaar ga ik stage lopen in Aruba vanaf 1 augustus. Ik verblijf op Blue Village. Zijn toevallig mensen die ook die periode daar zitten? Lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Liefs
Hee Rosalie,
Hoe lang blijf je? Ik kom eind oktober aan, zal waarschijnlijk ook in Blue Village verblijven (nog even aan het twijfelen/zoeken)
Groetjes, Marlijn
Hoi Marlijn.
Ik blijf tot begin februari. Vlieg 2 februari terug.
Tip: informeer snel bij Blue Village…ze zitten snel vol…
Groetjes!
…
Hallo allemaal,
Mijn naam is Wojtek, ben (net) 24 jaar en sinds een aantal dagen verblijf ik ook op het prachtige eiland Aruba, waar ik de komende jaren zal blijven om te werken. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus als je dat wat lijkt, stuur even een berichtje ![]()
Hallo allemaal,
Ik ben nu een weekje op Aruba en het lijkt me ook leuk om mensen te leren kennen. Ben 32 jaar.
Als je zin heb om een cocktail of wijntje te drinken stuur me dan een berichtje
Hoihoi!
Mijn naam is Andrea en vanaf 29 augustus in Aruba te vinden met een klasgenootje voor 6 maanden stage en scriptie. Nu leek het ons beide leuk om gezellig vrienden te maken voor onze tijd daar van onze leeftijd. De eerste week is mijn verjaardag namelijk al en daar moeten natuurlijk wel gezellige mensen bij aanwezig zijn voor een drankje
We zitten ergens vlakbij Oranjestad en ongeveer 5 minuutjes van het vliegveld in een appartementje, waar precies weten we alleen nog niet. Als er mensen zin hebben om de 29e ergens te meeten voor een drankje of bij ons in het appartement, nodig jezelf maar uit door een berichtje te sturen haha! Oh even vergeten, wij zijn 22 en 26 jaar oud.
See yaa :dag:
Hii iedereen!
Ook ik ben aangekomen op het prachtige eiland, zit er nu een weekje.
Ik blijf hier voor een halfjaartje om te werken en natuurlijk te genieten. Ben 23 jaar en het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen!
Ik woon zelf in Oranjestad, dicht bij de airport.
Gianny
Hallo allemaal!
Ik ben 23 jaar en voor onbepaalde tijd in Aruba om te werken. Lijkt me ook leuk om hier mensen te ontmoeten. Biertje drinken of wat dan ook ben ik altijd voor in! Stuur me een berichtje als je hier zin in hebt.
Groeten,
Kevin