Ik ga vanaf september 2011 tot februari 2012 stage lopen op Aruba. Ik ben op zoek naar iemand die met mij een apartement zou willen delen om zo de kosten wat te drukken.
Laat me maar weten of je een appartement zou willen delen
Ik zie dat je opzoek bent naar een kamergenoot…
Mijn naam is Minouska en heb een appartement nodig vanaf aug.
mag ik wat meer over je weten?
Ik ben trouwens 19 jaar oud!
Ik ben zelf 20 jaar oud en doe toegepaste psychologie. Ga je zelf ook stage lopen vanaf Augustus?
Als je meer wilt weten mag je me ook wel toevoegen op msn.
Ik loop sinds kort ook stage op Aruba. Eerst op Perle d’Or en nu in Paradera. Ik ben nog op zoek naar een huisgenoot vanaf 5 augustus 2011. Groot huis met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Het is ook goedkoper wonen dan Perle of Blue village! Voor info nodig? Let me know!
Hey ataasie. ik zoek iemand vanaf uiterlijk 15 augustus. als je van plan bent eerder te komen zou het kunnen. anders moet ik op zoek naar iemand anders eerst!
allright, ik zit tot ongeveer 5 september in venezuela of colombia of ergens daar in de buurt, dus het gaat niet eerder worden. Hoor graag van je of je iemand anders vindt voor de tussenliggende weken, anders houd ik me aanbevolen!
Groeten,
Ik wil in oktober voor 1jaar naar Aruba gaan om te werken en genieten van het eiland. Ik zoek zelf ook nog een woonplek en wil heel graag met iemand samen huren. Wil iets wat niet te duur is maar wel netjes.
Ik ga naar Aruba vanaf 18 september t/m 21 januari. Ik ben maar alleen en zoek iemand die met mij eventueel een appartement/studio wil huren.
Wie o wie?
Ik zoek voor een appartement in Aruba per JAN 2010
ik ga 20 weken stage lopen in Aruba.
Ik zoek ook iemand met wie ik een auto kan huren…
Ik ben een net blond meisje uit nederland, die uit een net gezin komt.
Ik hoor graag terug van jullie,