Stage Aruba

Hallo allemaal,

Ik ben een studente van 25 jaar die nu bezig is met afstuderen.
ik ga van 15 juni t/m 14 Augustus stage lopen in Aruba.
Ik ben nu bezig met het zoeken van een verblijfplaats.
Zijn er anderen die in deze periode stage lopen in Aruba en eventueel nog iemand zoeken om samen een verblijfplaats mee te delen??

Hoop op leuke reacties
Ciao

Hoi Angelica,

Leuk dat je gaat stage lopen in Aruba, ook ik ga stagelopen ongeveer in die periode. Ik heb nog geen verblijfplaats geregeld. Je kunt kijken bij Perle 'd or, daar ga ik misschien naar toe… Eventueel samen een appartemente is nog goedkoper!

Waar zat je aan te denken voor verblijfadres?

Hey Aleandra,

wat leuk om zo snel een reactie te krijgen!
Ik ben idd ook aan perle d’Or aant denken.
welke periode ga jij precies?
ik vind het zeker een idee om een appartement te delen om de kosten een beetje te drukken… waar ga jij stage lopen?

groetjes Angelica

Hoi Angelica,

Sorry voor mijn trage reactie… Was beetje druk. Ok gaaf! Ik ga ergens in Oranjestad stagelopen… Nu had ik gekeken bij Perle’dor en daar hebben ze pas in mei weer een plekje. Ook kreeg ik gisteren een mail van CasaCama, daar had ik ook gevraagd of ze een appartement hadden.

ik kreeg de volgende reactie:

“Indien je iemand kunt vinden om een appartement mee te delen, hebben wij wel mogelijkheden in de prijsklasse vanaf 650,- euro per maand. Dan zou je op ongeveer 325 euro per persoon kunnen uitkomen per maand.”

Ik dacht eigenlijk gelijk aan jou… Vind je dit iets?

Kijk anders even op de web-site: http://www.casacama.com

Ik hoor wel weer van je! Ik ben trouwens wel van plan om iets eerder te gaan stagelopen, waarschijnlijk al in mei.

Hey Aleandra,

ik heb idd ook al eerder op die site gekeken, maar niet echt iets kunnen vinden.
Mijn vader heeft op Aruba gewoond, dus hij heeft nog redelijk wat vrienden daar wonen.