Mijn naam is Jochem en ga vanaf 27 augustus 2011 tm 10 december 2011 stage lopen op het prachtige eiland Aruba. Het is de bedoeling dat ik verblijf in Perle D’or!
Graag zou ik is in contact willen komen met mensen die er ook rond die tijd zijn/zitten.
Iemand gevonden!: ik ga van augustus 2011 - januari 2012 naar Aruba. Afstuderen en werken is mijn plan. Op dit moment op zoek naar een appartement op Aruba. Ik ga het liefste in Oranjestad zitten, jij kiest voor Perle d’Or. Waarom heb je daarvoor gekozen? (ik twijfel nog of ik daar een plekje zal zoeken).
Verder: Leuk dat je contact zoekt! Wat meer uitwisselen zou leuk zijn. Om een start te maken: wat voor stage ga je lopen?
Net als Jochem ben ik benieuwd naar je keuze voor Blue Village. Ik twijfel…waarom kies je er niet voor om in de stad (Oranjestad) te gaan wonen? Misschien moet ik me ook maar eens meer verdiepen in deze twee resorts
Mij lijkt het erg leuk om ergens te gaan wonen waar meerdere stagiares verblijven. Met wat rondzoeken op internet kwam ik snel op Blue Village en Perle d’or. Beide leek me erg gezellig alleen Blue Village was geloof ik wel wat goedkoper, dat heeft de doorslag gegeven :).
Verder lijkt het me ook wel heel leuk om in Oranjestad te wonen, maar ik heb nog niet iets kunnen vinden wat voor mij betaalbaar is.
oke goedzo, ook al gereserveerd? en een ticket geboekt?
Volgens kennissen van mijn ouders die pas terug zijn uit aruba en die daar ruim 20 jaar gewoond hebben zeiden dat Perle D’or toch verstandiger was ook qua veiligheid en nederlands personeel. Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoe dat op blue village is.
Even de stilte doorbreken
Nieuws van deze kant namelijk: ik heb mijn ticket geboekt en heb een appartement gevonden. Ik vlieg 1 augustus en kan dan direct in mijn studio aan de Stadionweg in Oranjestad. Zie: www.arubiana-apartments.com
Ziet er mooi uit, niet?
Ik zou zeggen: klaar voor vertrek!
Hoe staat het bij jullie?
Ik ga als het goed is in Oktober naar aruba voor 1 jaar. Niet voor stage maar om te werken en genieten van het eiland. Ik heb mooie 2persoons appartement gevonden: Sunshine apartments
Als er nog iemand een huisgenoot zoekt kunnen we contact houden via de mail en anders kunnen we elkaar misschien zo treffen in Aruba.
Prijzen bij Arubiana Apartments verschillen nogal, omdat ze verschillende soorten huisjes aanbieden. Ik ga een studio huren voor 950 Antilliaanse gulden per maand (ongeveer 380 euro). Alles zit hierbij in, behalve elektriciteit (let hierop, want de prijs is dus ook exclusief aircoverbruik).
Succes met je zoektocht! Laat me weten of ik je verder kan helpen. Maandag vlieg ik en weet ik dus ook meer over het appartement.
Ik heb ook mijn ticket geboekt, ik vertrek 2 november naar Aruba…Ik ga werk en een appartement zoeken als ik daar ben… Dus als iemand iets weet om te huren of zelf nog een huisgenoot zoekt, let me know!
Ik ben Joan, 25 jaar, en ik verblijf sinds 2,5 week op Aruba om een half jaar te werken bij ArubaBank.
Over verblijf kan ik jullie niks vertellen, dit is allemaal voor mij geregeld door de bank. Ik heb een appartement in Oranjestad, op ongeveer 2 minuten lopen van het centrum.
Ik reageer hier, omdat ik graag in contact wil komen met andere Nederlanders die hier verblijven om eventueel wat mee te ondernemen. In je eentje het eiland verkennen is ook zo saai…