Stage Aruba: tips voor woning en beurs?

Hallo! Vanaf februari volgend jaar ga ik 6 maanden stage lopen in Aruba. Ik heb alleen een probleem in verband met huisvestiging, iemand tips om te verblijven? Zijn er ook mogelijkheden voor een beurs? Iemand nog tips of dergelijke hoor het graag!!

Hoi Melissa,
Ik ga ook in februari naar Aruba voor stage! Ik ben op dit moment ook druk aan het kijken voor een verblijfsplaats. Mijn voorkeur ging uit naar Perle d’Or, maar dat heeft een nieuwe eigenaar gekregen en is nu 2x zo duur geworden. Ik ben nu aan het denken om naar Blue Village te gaan. Ik heb het idee dat huisvesting overal op Aruba vrij prijzig is helaas… :frowning:

Je zou Viergeline eens een pb kunnen sturen: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=199376

hoi hoi!

Ik ga ook in februari naar Aruba. Ik heb ook nog steeds geen verblijfsplaats maar ben wel druk aan het zoeken!
Ik zou inderdaad ook met iemand samen gaan, maar gaat helaas ook niet door dus die kosten voor het verblijf kan ik niet meer delen helaas.

Hai hai Essie,
Door omstandigheden is mijn stageperiode verplaats naar september 2017. In februari ga ik 2 weken op vakantie om het een en ander persoonlijk te regelen. Ik ben er ook achter gekomen dat huisvestiging heel erg duur is op Aruba. Blue Village is inderdaad een prima optie, maar blijft prijzig. Wetende dat je we ook nog een auto moet huren etc. Ik wens je veel plezier op Aruba en hoop dat je snel iets kan vinden!

In welke sector ga jij stage lopen? Ik vroeg me eigenlijk af heb jij wel een beurs heb aangevraagd.

Groetjes!!

Hai hai Chantal,

Zoals ik ook al tegen Essie zei: door omstandigheden is mijn stageperiode verplaats naar september 2017. In februari ga ik 2 weken op vakantie om het een en ander persoonlijk te regelen. Jammer dat het niet meer doorgaat met je medestudent, misschien dat jij en Essie elkaar kunnen helpen? Anders is Blue Village een mogelijkheid kost ongeveer 400 euro per maand voor een gedeelde ‘studio’.

In welke sector ga jij stage lopen? Ik vroeg me eigenlijk af heb jij wel een beurs heb aangevraagd.

Groetjes!!

Bedankt Jeroen! Ik zal direct een kijkje nemen.

Groetjes

Klopt… met auto erbij wordt het allemaal erg duur. Ik ga maar 2,5 maand, dus voor mij is dat nog wel te doen. Je kan bij blue village ook appartementen delen, dan wordt het al iets goedkoper.

Ik ga stage lopen in de zorg en heb geen beurs aangevraagd!

Hoi Chantalle,
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje; mijn maatje heeft ook afgezegd waardoor ik nu alleen ga. Hoe lang ga je? Je zou nog naar Blue Village (eventueel gedeeld) kunnen kijken als optie.

Bon dia,
wij wonen op Aruba en hebben een mooie studio beschikbaar voor oa. stagiaires met eigen badkamer, keuken, airco en wifi in een heel goede buurt op loopafstand van Superfood en Eagle Beach. We beschikken ook over een zwembad.
Mocht je interesse hebben laat het even weten.

groet!

RIK

1 like

:wereld:

Hallo Heinerik,
onze dochter gaat stage lopen bij De Palm Tours op Aruba van begin februari tot eind juni. Heb je dan de studio nog beschikbaar? Zo ja, wat zijn de kosten en kun je ons foto’s sturen? Alvast erg bedankt!

Hallo Heinerik,
onze dochter gaat stage lopen bij De Palm Tours op Aruba van begin februari tot eind juni. Heb je dan de studio nog beschikbaar? Zo ja, wat zijn de kosten en kun je ons foto’s sturen? Alvast erg bedankt!

Hoi hoi

Ik verblijf van begin feb tot begin juli bij aruba blue village.
Misschien gaan we elkaar nog wel tegenkomen!
Sorry voor de late reactie essie, ik snap niks van dit forum haha!

Groetjes

Blue Village is ondertussen vol wat de éénkamer appartementen betreft. We zijn ergens anders bezig nu want een wisselkamer zie ik niet zitten.
Succes met je stage en bij Blue Village!

Klopt die zitten vol, ik zit in de wisselkamer . Vind het gezellig om nieuwe contacten te leggen!
Heel erg bedankt! Ik ga stage lopen bij tui aruba.

Succes met het vinden van een verblijf

Pff ik zie al dat ik niet de enige ben die op zoek is naar een verblijf in Aruba. Het liefst zou ik ook in Blue Village willen zitten, maar inderdaad een wisselkamer zie ik ook niet echt zitten. Er zijn nog wel studentenappartementen beschikbaar hoorde ik, maar deze zijn nogal prijzig om alleen te betalen ($700). Mochten mensen nog tips hebben, ik hoor ze graag!

Hoi Laura,
kun je ons even mailen op xxx
Misschien kunnen we elkaar wat tips geven.

• op verzoek e-mail adres verwijderd, gelieve pb te sturen *

Hoi Jolanda, ik heb je een mailtje gestuurd.

hallo!!
Ik ga ook per februari naar Aurba, ik zag dat je dit al een tijdje geleden had geplaatst.
Ben je toevallig al iets verder in je zoektocht. Ik ben ook opzoek naar een verblijfplaatst, en een plek waar ik een auto kan huren.
Misschien heb jij al wat antwoorden voor mij?