Huisvesting Aruba

He allemaal!
Ik ga in februari 2006 voor 5 maanden op Aruba stage lopen. Alleen is het vinden van een leuke plek om te wonen erg lastig :huh: Het lijkt me namelijk veel leuker om met een paar anderen in een huis/appartementje te wonen, is wel net zo gezellig.
Zijn er mensen die in de zelfde periode naar Aruba gaan en die het gezellig vinden om een huisje te delen? dat drukt de kosten ook een beetje he :stuck_out_tongue:
Ook alle tips over huisvesting zijn welkom!

alvast bedankt

Janneke

Hoi Janneke,

Ik heb zojuist op het forum gelezen, dat je naar huisvesting zoekt op Aruba.
Heb je al iets gevonden, en zo nee, dan kun je op het website van speurders.nl mijn appartementen zien:
Advertentie titel:
Aruba Luxe appartement Primavera
Aruba Luxe appartement Sabana Basora Nrd.

Heb je vragen, email vrijblijvend naar: nitamokiem@hotmail.com

Groetjes,
Nita (uit Aruba).

Hoi Janneke

ik las dat je woonruimte zoekt op aruba.
Ik weet niet of je al wat gevonden hebt, maar ik weet nog een huis waar je met max 3 personen in kan, In Oranjestad voor 750 Afl. per persoon per maand, je kan natuurlijk ook alleen boeken en wachten wie er nog meer in dat huis komen (dat doe ik :smiley: )
K ga zelf van November t/m Januari, dus ik ben net weg als jij komt.
Als je info wil, laat het me dan ff weten

sannec@wanadoo.nl

Grtz
Sanne

Hoi Janneke,

Ik ga ook stage lopen op aruba maar dan pas vanaf eind april tot half juni. Misschien dat we samen iets kunnen fiksen als je dat leuk zou vinden want het schijnt in blue village wel goed te zijn en niet duur!

Grs Bettine

Hoi Janneke,

De kans is ook heel groot dat ik vanaf eind januari voor ongeveer 5 maanden naar Aruba ga! Een leraar bij me op school is nu druk aan het zoeken + heb ik voor de zekerheid wereldstage.com ingeschakeld!

Het lijkt mij ook zeker gezelliger om een huisje te delen en dat scheelt ook qua kosten :)…heb je misschien msn?..de mijnes is joost_dekkers@hotmail.com! Voeg me maar toe als je wilt!

Groetjes,

Joost

beste medemensen,

Ik post hier alvast voor februari 2008 maar je kan maa rnooit vroeg genoeg zijn!!

Ik ga in februari 2008 5 maanden stage lopen in aruba en ben eigenlijk op zoek naar zowel een verblijfplaats als iemand om het mee te delen. ik dnek dat het alleen grofweg niet te betalen is dus als er mensen zijn die nu al plannen hebben om in febr. te gaan/ die een accomodatie weten om te kunnen wonen in de maanden Februari tot juni.

mocht je wat weten, schroom niet en mail me op [EMAIL=“mikevangeest@hotmail.com”]mikevangeest@hotmail.com of voeg me toe op MSN (zelfde adres)

alvast bedankt en voor iedereen die nog gaat/er al is, VEEL PLEZIER!!

groeten, mike van geest

Ik ga vanaf januari 2008 stage lopen voor 6 maanden en wil dit waarschijnlijk op aruba gaan doen, en ben ook zoekende naar een verblijfplaats. studentenhuis, studio’s etc. maar ben ook zoekende naar bedrijven waar ik stage kan lopen.

zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen?

Groeten
Arjan

Hey Janneke,

Ik vertrek 29 jan. voor 6 maanden naar Aruba. Ik ben ook nog steeds op zoek naar huisvesting en het lijkt mij ook gezelliger om iets gezamelijks te regelen. Dus als je nog iemand zoekt dan meld ik mij bij deze aan. Anders stuur een mailtje naar mij, [EMAIL=“survival_freak@hotmail.com”]survival_freak@hotmail.com dan kunnen we misschien de mogelijkheden naast elkaar leggen.

Groetjes,
Willem

`Hi Janneke,

Nog maar een week geleden heb ik te horen gekregen dat mijn stage is goedgekeurd voor Aruba, en vertrek midden februari al! Ik ben dus ook druk op zoek naar huisvesting. Mocht je nog niet genoeg mensen hebben gevonden, zou ik zeker interesse hebben! Mocht je meer vragen hebben, mail me op het volgende adres: [EMAIL=“neleveld@hotmail.com”]neleveld@hotmail.com
Hopelijk tot snel!

Groet,

Nathan Eleveld

Hallo,

ik danielle, 19 jaar, ga volgend jaar februari naar aruba. Tenminste dat staat in de planning. dat is dus februari 2009 ik ben op zoek naar een maatje die met mij mee wil tenminste ook voor huisvesting. Want die moet ik zelf regelen. Een basisschool waar ik les kan geven is er al voor mij. Laat me het weten. [EMAIL=“danielleaagten@hotmail.com”]danielleaagten@hotmail.com

groetjes

Hallo allemaal,

Ik loop stage in Nederland en doe onderzoek naar stages op de Antillen. Mensen die stage lopen, hebben gelopen of nog moeten lopen kunnen mij helpen! Zouden jullie deze enquete voor me in willen vullen? Het duurt echt maar 1 minuut.

De link is: http://www.thesistools.com/?qid=44203&ln=ned

Succes met je stage, of je avontuur om te wonen/werken op de Antillen!

Gr Bart

ik ben opzoek naar verblijf op aruba voor 18 dagen. maar wil niet in die dure hotels of apartementen zitten.
wie heeft een suggestie? aub , alleen serieuse berichten.
ik wil wel in een apartement blijven, maar niet van dat dure.
bedankt alvast…