Gezocht! Huisgenote in Aruba

Hallo allemaal!

Mijn naam is Maaike, 20 jaar. Vanaf september tot januari loop ik stage bij een adviesbureau in Aruba. Ik heb al veel rondgekeken voor huisvesting en merk dat het erg in kosten scheelt als je met zijn tweeën een appartement huurt, helemaal nu de prijzen van Aruba Blue Village en Perle d’ Or zijn veranderd. Mij lijkt het leuk in Aruba Blue Village te verblijven, maar andere opties staan ook nog open! Is er iemand die in dezelfde periode gaat en met mij een appartement wil delen?

Groetjes,
Maaike

Ik heb een mooie nette studio te huur. App me op 06-45109437.

Hallo Maaike

Ik vertrek op 13 augustus naar Aruba voor enkele maanden om te studeren aan de universiteit. Voor mijn verblijf heb ik ook gekozen voor Blue Village. (App van $500) We hebben een facebookgroep opgericht voor mensen die in dezelfde periode in aruba/ blue village zitten. Maak je zelf dus gerust lid van de groep!

Groetjes

Lukas

Link: Stage Aruba 2016 | Facebook

HOI MAAIKE

ik wil vanaf september ook naar Aruba (mocht mijn contract niet verlegd worden bij ING)
het lijkt me super plan om samen een appartement te huren.
neem anders even contact met me op

gr. vera

Hoi Maaike (en Vera),

Ik ga ook vanaf september tot en met januari stage lopen op Aruba. Tot nu toe heb ik nog geen huisvesting gevonden. Het lijkt me leuk om samen wat te huren als je nog steeds op zoek bent (:

Groetjes Maaike