ik ben 22 jaar en ben vanplan om vanaf september op Aruba te gaan wonen (ik heb hier een baan).
Nu lijkt het mij erg leuk om samen te wonen met meerdere mensen in een appartementje of een huisje.
Dit lijkt me een stukgezelliger met meer mensen om je heen en ook wat goedkoper dan een enkele kamer huren.
Zijn er nog mensen die hier interesse in zouden hebben of tips hebben, dan hoor ik het graag!
Ben je ook opzoek naar een woning, laat het even weten en misschien kunnen we samen op zoek!
Hoi! Ik heb ook al gereageerd op je andere post, maar hoop dat je dit leest! Ik heb interesse! Ik ben 24 jaar en ik ga 4 maanden stage lopen vanaf oktober t/m januari 2016. Groetjes Richèl
Hay, ik ben Iris ik ben 20 jaar en ben om in november naar Aruba te komen om voor onbepaalde tijd te werken(horeca). Ik ben erg geinterseerd in het samen delen van een woning. Heb jij al een woning en zo ja, waar precies? lijkt me leuk. Ik hoor het graag
Hoi! Leuk dat je een bericht stuurt! Ik weet nog niet helemaal hoe het werkt allemaal, dus misschien kunnen we inderdaad samen een beetje rondkijken wat de mogelijkheden zijn! Hopelijk reageren hier nog meer mensen zodat ik in november niet alleen hoef te zitten!
Ik reageer op jullie beiden natuurlijk! ja heel gaaf en spannend allemaal. Ik heb wat rond gekeken op het internet zojuist. Kwam wat sites tegen waar veel studenten en jongeren een studio of appartement huren. Ik kom via een bureau die kant op (youngaruba) en die gaan mij ook helpen. kan ik natuurlijk altijd doorspelen naar jullie.
Updated - - -
Er zijn diverse locaties waar stagiaires zitten. Voor een betaalbare prijs (Afl. 500-600 p.p.) deel je samen een kamer met een medestudent. Geef wel aan dat je student bent want anders krijg je het toeristentarief.
6.2. Suggesties
Aruba Blue Village
Aruba Blue Village is op een paar minuten met de auto verwijderd van Eagle Beach met de auto. Ook de hoofdstad van Aruba, Oranjestad, is een paar minuten verwijderd hiervan. Samen met een medestudent deel je een kamer met z’n tweeën. Vraag naar actuele prijzen.
Montana Park Apartments
Ook een plek waar veel stagiaires zitten. Montana Park heeft een bar, restaurant, zwembad met jacuzzi, douches, ligstoelen en receptie. De afstand naar Oranjestad is 4 km en naar de stranden Eagle Beach en Palm Beach 2,5 km.
Sunshine apartments
Sunshine Apartments ligt op 500m afstand van de ‘Lowrise Hotels’ en het Eagle Beach). In de naaste omgeving van de appartementen is er een bushalte in de richtingen Oranjestad (10 min.) en de Highrise Hotels / Palm Beach (5 min.). De dichtstbijzijnde supermarkt bevindt zich op slechts 200m loopafstand van het complex.
Sorry voor de late reactie! ik krijg inderdaad niet echt een bericht als iemand reageert. Ben nog niet helemaal uit de site…
Iris, als het goed is heb ik je toegevoegd op fb, Richel misschien is het handig en leuk om dat ook te doen, kunnen we een daar een groep aanmaken? Je kunt mij vinden onder de naam Krystel Banga.
Misschien iets makkelijker (a)
Zou leuk zijn om mogelijk samen rond te kijken.
Ik vertrek zelf over twee weken (het is iets verlaat), en kan de eerste periode terecht bij een kennis. Dan ga ik al beetje rondkijken naar woonruimtes etc.
Ik kan jullie op de hoogte houden?
Lijkt me gezellig jullie te leren kennen en te kijken wat we met een woning zouden kunnen regelen!
Hoi allemaal! Mijn naam is Elise, 21 jaar en ik zoek huisvesting vanaf het einde van deze maand tot en met februari aangezien ik in deze periode mijn stage op Aruba doe. Dus ook ik ben geïnteresseerd in het samen delen van een woning! Groetjes Elise
Ik ben vanaf vandaag lid geworden van deze website.
Ik ga in Augustus op Aruba gaan werken en ik ben op zoek naar een kamer.
Heb je toevallig een plaats vrij?
Hoi! Girasol
wat leuk! Ondertussen heb ik al een kamer, helaas geen plek meer
Wat je zou kunnen doen is op de facebook van vraag en aanbod aruba, een berichtje zetten of even rondkijken.
Er worden veel woningen aangeboden daar!
Succes!
Updated - - -
Dag lidwitza,
bedankt voor je berichtje, ondertussen heb ik al iets, mogelijk is dit iets voor Girasol!