Woonruimte Delen Op Aruba Vanaf Feb

hey hallo
Ik ben Sabrina Pourrier, wonende in Nijmegen en ik ben 22jaar.
Ik studeer spw in Nijmegen en ik ga in de periode van feb tm aug 2005 stage lopen op Aruba. Omdat dit een langere periode is en daarom een woning, appartement etc. zoek ben ik benieuwd of er nog meer studenten zijn die in de periode ook die kant op gaan om stage te lopen en ook op zoek zijn naar een huis? Het lijkt me leuk en misschien ook makkelijker om daar dan met meer mensen naar te zoeken en te delen. Lijkt je dit ook een goed plan reageer dan!!!

groetjes Sabrina

Ha Sabrina,

Ik ben ook van plan om ong. februari naar Aruba te gaan, ik ben alleen geen student meer dan. Ik ga juist omdat ik in februari klaar ben met mijn studie en lekker een paar maanden in een restaurantje wil gaan werken daar.
Ik weet niet of je alleen opzoek bent naar studenten? Maar anders hou ik mezelf aanbevolen. Ben zelf ook al op zoek naar wat er allemaal voor mogelijkheden zijn!

Groetjes Natasja

hallow Sabrina! :smiley:
Mijn naam is Vera en ik kom uit Wijchen (bij nijmegen :slight_smile: ) en ben 19 jaar. Ik wil heel graag voor een paar maandjes in Aruba gaan wonen en werken… lijkt me heerlijk!
Ik las je oproepje (beetje laat he) en ik vraag me af of je misschien woonruimte hebt die je wil delen? Ik wil al binnen een maand vertrekken en hoop dat je me misschien kunt helpen? :slight_smile: Anders misschien een goede tip of iemand met wie ik contact kan leggen?
Veel groetjes uit Nederland van Vera B)