Over een maand vertrek ik voor 5 maanden naar Aruba, nu ben ik echter nog opzoek naar een woning. Ik wil graag in een studentenhuis verblijven, of in ieder geval met anderen! Om maar niet helemaal alleen daar te zitten;)!
Eventueel is het natuurlijk ook mogelijk om met nog enkele anderen samen een woning te zoeken. Mochten jullie tips of interesse hebben? Hoor ik het graag!
Annemarie. leuk dat je deze kant op komt. Je moet weten dat hier niet zo zeer studentenhuizen zijn. Wel veel appartementen complexen waar veel studenten verblijven. Denk bv aan perle d’or, blue village of sunshine. De appartementen zijn betaalbaar en je hebt genoeg mensen om je heen.
Op internet is genoeg informatie over deze complexen te vinden maar als je meer specifieke vragen heb dan beantwoord ik die graag.
Hoi Annemarie, ik vertrek ook over een maandje naar Aruba en ben op zoek naar soortgelijke woonruimte of een huisgenootje wanneer ga jij precies naar Aruba?
Ik ga geen stage lopen maar werken! En ben nu bezig met verscheidene werkplekken, via een organisatie. Voeg me anders toe op facebook: (Annemarie Sluiter) of Redirecting... Dan kunnen we even prive over hebben!
@SluiterA Je weet natuurlijk dat je niet zo maar kunt werken op het eiland (officieel). Je mag als toerist geen arbeid verrichten. Illegaal is er wel van alles mogelijk. Weet dan wel dat je bv niet verzekerd bent. Ik ben wel verbaasd dat er een organisatie is die dit regelt.
Het is natuurlijk wel legaal als er een organisatie is die tijdelijke banen regelt in bv het ziekenhuis, scholen etc. Dan gaat het met een tijdelijke werkvergunning.
Mocht ji of iemand anders hier vragen over hebben dan kan dat via het forum of middels een pm