Huisvestiging / verblijf gezocht Aruba stage

Hallo!,

Ik had al eerder een bericht geplaatst, maar kom niet helemaal uit deze site.
Daarom zet ik nu even mijn e-mail erbij.

Ik ben op zoek naar een huisvesting / verblijf vanaf begin februari t/m begin juli .
Ik ga stage lopen bij TUI in Oranjestad.

Mocht er iemand iets aan te bieden heeft dan hoor ik dat heel erg graag

groetjesss

Het is niet toegestaan om je emailgegevens te posten hier op wereldwijzer! Ik heb je berichtje verplaatst naar het Aruba Forum hier op wereldwijzer !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam Forum Admin. :chin:

Chantalle, met slechts deze gegevens is het lastig voor mensen om te reageren. Het is bv handig om te weten wat je uit wil geven qua huur, of je een kamer of een appartement wilt delen, enz enz. Er zijn een aantal goedkope standaard aanbieders met appartementen. Als je een beetje door het forum heen leest kom je die ook gewoon tegen. Bv blue village of perl d’or. Veel studenten op die plaatsen en een huur voor een kleine kamer vanaf de 700 gulden (350 €). Of bv appartementen complex happy days. laatste is rond de 1300 gulden p/m bij minimaal 3 maanden.
Je hebt ook nog een optie om bij mensen in te gaan wonen als een soort B&B. Dit is niet altijd goedkoper en je hebt vaak een flinke slaapkamer met eigen badkamer, maar zonder eigen opgang. Voordelen zijn bv dat je meestal mee kunt eten met het gezin en dat dit en drinken incl is, dat je was gedaan wordt, enz. Nadelen zijn natuurlijk minder privacy.

Verwacht niet dat mensen of aanbieders reageren. Er is gewoon zo veel vraag dat dit bijna nooit gebeurd. Duidelijkheid in wat je wil kan wel meer reacties opleveren.

succes

Q

Hee chantalle,
Heb jij toevallig al een verblijfplaats gevonden op Aruba? Ik vertrek ongeveer dezelfde tijd als jou. Misschien kunnen we samen iets huren?
Groetjes Josca

Hoi Chantalle,

Ik ben erg benieuwd of je iets hebt gevonden? Ik zoek iets voor precies de periode na jou: eind juli tm eind september.

Hoi hoi! Ik verblijf bij aruba blue village! Hele goede verhalen over gehoord’
als je nog vragen hebt kan je me mailen op chantallevanoosten@gmail.com