Hallo!
Ik ga in februari naar Aruba om daar 5 maanden stage te lopen en ik zal gaan verblijven in perle d’or.
Is er iemand die daar nu zit of daar ook naar toe gaat?
Hallo!
Ik ga in februari naar Aruba om daar 5 maanden stage te lopen en ik zal gaan verblijven in perle d’or.
Is er iemand die daar nu zit of daar ook naar toe gaat?
Hee ik ga ook vanaf februari ongeveer 5 maanden stage lopen op aruba!
En ik zal ook verblijven in Perle d’or! ![]()
Aah leuk! Ik ga 10 of 11 februari naar Aruba, 13e begint m’n stage.
Ik ben nu alleen nog druk bezig met het regelen van m’n stagevergunning!
Heb jij die al helemaal in orde?
Bij mij hetzelfde! Ik wacht nog op een handtekening en dan kan ik alles opsturen voor werkvergunning.
Waar ga je stage lopen?
Ik moet nog best wat dingen aanvragen en regelen, moet nog snel even er mee bezig. Ik ga stage lopen bij een fotograaf, ik studeer fotografie! Jij?
Ik krijg het de komende weken druk met tentamens dus ik ben blij dat ik bijna alles heb geregeld ![]()
Ik ga bij bij de overheid, dienst openbare werken, stage lopen. Ik studeer bouwtechnische bedrijfskunde.
Weet je al welke dag je gaat? ik ga namelijk de 10de.
Oh fijn dat je alles al bijna klaar hebt voor de tentamens!
Mijn stageadres was nog geen stageadres en ik moest veel zelf uitzoeken dus, maar ik denk dat het wel moet lukken.
Met welke maatschappij vlieg jij? Ik weet in ieder geval dat ik met KLM zal gaan vliegen, dus als jij toevallig ook daarmee vliegt, kan ik wel regelen dat ik op dezelfde vlucht kom!
Ik vlieg ook met klm! Vlucht KL0767 om precies te zijn.
Ik heb mijn stageplek via een stagebureau kunnen regelen dus miss dat ik het daarom wel iets makkelijker had.
Ah leuk zeg! Ik ga eerst even nog wat dingen voor mn stagevergunning regelen en als dat allemaal een beetje zeker is dan ga ik mijn ticket regelen, want die kan ik in principe 2 uur van te voren nog regelen omdat mijn vader bij de klm werkt, dus kan ik wel een ticket voor dezelfde vlucht krijgen!
Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar ik woon vanaf 22 januari ook een half jaar op Perle d’Or voor mijn studie ![]()
Gezellig! Wat voor studie doe jij dan? ![]()
Ik studeer Rechten, ben nu derdejaars. Ik ga op de universiteit van Aruba een aantal keuzeblokken lopen. Ik zie dat jij stage gaat lopen, leuk!
Ah leuk Mieke! Kun jij ons alvast laten weten hoe het daar is!
Zal ik zeker doen! Zijn jullie stageplaatsen in Oranjestad zelf?
Mijn stageplek is best een eindje verderop op, in Santa Cruz, 10 km vanaf perle d’or, maar ik heb al wel een fiets geregeld, al weet ik niet of dat te doen is met het klimaat, maar dat zie ik dan wel weer haha!
Mijn stageplek is kortbij het vliegveld, in oranjestad dus, maar ik ga gewoon een auto huren. Naar wat ik heb gehoord van velen is dat gewoon de beste optie.
Ik wilde zelf ook een auto huren, maar het is wel duur… Wat ik gehoord heb, is dat je daar niet zoveel fietsers ziet
Maar ik weet niet waarom de mensen daar niet zo veel fietsen. En anders maar kijken of het openbaar vervoer beter is dan hier in Nederland ![]()
Ja een auto huren vond ik ook wat te duur en van de een hoor ik dat het openbaar vervoer daar wel goed is, maar de fotograaf waar ik stage ga lopen zei weer dat het niet heel goed was, maar dat zullen we zelf wel gaan ondervinden straks!
Ik heb een meisje in mijn klas die uit aruba komt en pas vanaf haar 21ste hier woont voor de studie. Zij zei dat het openbaar vervoer niet goed was en dat er nergens fietsers zijn en daar ook geen rekening mee wordt gehouden.
Met de prijs moet ik maar leven… het is wel al goedkoper dan andere landen ![]()