Stage september 2015

Is er nog iemand die vanaf september 2015 voor ongeveer 5 maanden stage gaat lopen op Aruba en eventueel een auto wilt delen?

Wanneer kom je aan op Aruba? Ik ben ook namelijk op zoek naar iemand waarmee ik een auto kan delen.

Ik ook! Ik ga ook ongeveer 5 maanden vanaf sept👌

Ik zit vanaf 25 augustus ook op Aruba voor stage, zou ook graag een auto delen, maar met 4 personen is misschien wat veel;) Zijn er nog andere die een autobuddy zoeken?

Ik kom de 17e aan en zal ook rustig gaan kijken naar auto verhuur. Waar verblijven jullie? Ook perle dor?

Nee Perle zat helaas vol, dus zit nu in een groot appartement via stage maar het is dicht bij perle dus dat is opzich geen probleem. Ik heb al eerder stage gelopen op Aruba, toen heb ik een auto gehuurd bij een particulier, prima service e.d. kan kijken of ik nog ergens een nummer oid heb. Dat was volgens mij $400 pm.

Ik verblijf ook in perle en kom 1 sept aan.

Ik kom 28 augustus aan op Aruba, verblijf ook in Perle d’Or voor 5 maandjes stage en zoek ook nog mensen om eventueel een auto mee te delen (:

Zoekt iemand woonruimte in Aruba?
Mijn huis ligt dichtbij het strand aan de rand van Oranjestad.
Er is ruimte voor 10 personen en evt een baby ( bedje aanwezig).
Er is een jacuzzi en een huurauto!
De prijs is goed voor ieder budget!
Nu beschikbaar, dus laat maar horen!

Grtz
Hennie

Dag Hennie,
ik ben van plan om vanaf september op Aruba te gaan werken.
ik ben nog opzoek naar een woonruimte, het liefst met huisgenoten.
Heb je een site en prijzen?
En zijn er al andere huisgenoten aanwezig?
ik hoor het graag!

Als er hier andere mensen zijn die graag een appartement of een huisje zouden willen delen, stuur dan even een berichtje!
Zou ook een leuke oplossing zijn!

Groetjes,
Krystel

Inmiddels aangekomen bij Perle, even wennen zo’n kamertje… :wink: Deze week ga ik beetje rondkijken voor een auto, dus als er nog steeds geinteresseerden zijn!

Hallo allemaal.
Op Aruba is een bedrijf gevestigd dat zich richt op autoverhuur aan studenten.
Kijk eens op www.mipos.nl
Daar kan je zien wat ze te bieden hebben.
Succes!

Hoi allemaal, ik ben sinds gister ook aangekomen op Aruba. Ben ook nog op zoek naar een auto, is er nog iemand die er een wilt delen?

Hoi! Ik heb gister te horen gekregen dat ik vanaf oktober 2015 t/m januari 2016 stage mag lopen op Aruba! Maar ik moet dus nog huisvesting regelen en waar nodig een auto, dus als jullie mij kunnen helpen daaraan? Graag!! Ik wil best een auto delen (stage is in Oranjestad) en ik vind het leuk om met meerdere studenten te wonen! Groetjes

Hoi Krystel,

Heb je inmiddels al huisvesting? Is daar toevallig nog ruimte voor mij of weet je iets voor mij?

Groetjes Richèl

Hallo,

Ik ga in januari voor 5 maanden naar Aruba, is er iemand die meer informatie heeft over stage en/of verblijfsvergunningen? vind het een beetje onduidelijk:)

Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen!

Groetjes Robin

het is redelijk simpel. Voor 5 maanden kan je gewoon als toerist op het eiland verblijven (tot 6mnd).Geen visum nodig.
Alsje hier stage gaat lopen dan zal bijna altijd het bedrijf, school, ziekenhuis etc een visum voor je aanvragen.

grtz Q

Mijn naam is Jelle!
Ik ga over 2 weken terug naar Aruba, ik heb hier afgelopen halfjaar van Februari tot Juli al gezeten.
voorheen heb ik op Blue village gewoond, nu probeer ik naar perle dor te komen of iets anders te zoeken. Wel zoek ik iemand die met mij een auto’tje wilt delen!
Weet iemand nog een plekje waar ik kan gaan wonen? er zit op het moment erg veel vol, Samen wonen is ook prima!

Je kan misschien mijn kamer bij Perle overnemen. Heb daar een contract tot januari. Ik ben op zoek namelijk naar iets groters!