Iemand Perle d'or 2012?

Ja een auto huren is inderdaad in vergelijking met andere landen niet zo heel duur. Ik heb een jaar in Argentinië gewoond en daar was ik ook een van de enige idioten die op de fiets ging :stuck_out_tongue:
Was in het begin even wennen om langs een bijna snelweg te fietsen, maar ik ben nu wel vast wat voorbereid voor Aruba!
Weten jullie trouwens of je ook een eigen kookpitje in je kamer hebt?

Hahaha achja we zien het daar anders wel, alles is nog te veranderen he :stuck_out_tongue:
Volgens mij is er geen pitje, een kitchenette wel (koelkast en kraan).

Ik weet niet of ik een eigen kookpitje heb. Op sommige blogs staat het wel, maar als ik foto’s zie ik ze niet. Ik weet trouwens ook niet of je dat zou kunnen kopen en daar mag hebben…

We zien het inderdaad wel :slight_smile:

Ja daarom vroeg ik het me ook af inderdaad want op sommige blogs van mensen die daar zitten of zaten staat dat ze gingen koken etc. Maar op foto’s kan ik het niet of niet goed zien of ze er nu wel zitten of niet, maar het eten in Perle d’or lijkt me ook wel lekker! En niet zo heel duur

hey ik ben daan en kom vanaf 15 februarie ook voor 5 a 6 maanden verblijven in perle dor voor stage.
Een paar maanden terug ben ik voor vakantie naar aruba geweest en heb nu alleen maar meer zin gekregen.
Ook had ik de verblijfplek al bezocht.
En die heeft naar mijn weten inderdaad soort kookplaat die je kan opbergen.

Groet daan

Oh nou kijk dat is handig! Heb jij je stagevergunning ook al in orde enzo?

inderdaad ! ja bijna moet dinsdag papieren inleveren bij de gemeente voor goed gededrag e.d.

Ik zal in de maanden juli t/m september 2012 verblijven in Perle d’or, heb er echt al super veel zin in!

Hey leuk te horen dat jullie op aruba stage komen kopen,en ja je hebt vast en zeker een huur auto nodig om van de ene plaats naar de ander te kunnen gaan,en fiets raden we niet aan,omdat het verkeer voor fietsers een beetje gevaarlijk is en aruba geen fietspad heeft.

Auto’s/jeeps kunnen jullie bij ons real deal rental reserveren,we zijn pas 2 jaar geopend,en speciaal voor studenten die stage komen lopen op aruba, we huren op perle dor/blue village/ prive huizen/en bij paradijs.
we hebben speciale studenten prijzen van $400 per maand en dat is inclusief verzekering en wa plus verzekering,verder krijg je ook een road service 24/7 en apart ons eigen service.verder is het borg $200,en we kunnen je gratis op het vliegveld ophalen en naar je verblijfplaats brengen.en dat alles gratis,nergens anders krijg je deze service.
email ons voor meerdere vragen of info of reserveer je jeep vandaag nog bij ons en krijg een $30 korting op je eerste maand huur.www.realdealaruba.com is ons website of email ons op realdealaruba@hotmail.com

vriendelijk groet
Nandana: dag:

Ik vlieg de 9de ipv 10e, ik heb namelijk een ticket voor als er nog plek is dat ik mee kan en anders niet, en jou vlucht zat al aardig vol, bij de 9de waren er nog een stuk of 50 stoelen vrij, dus helaas vliegen we niet samen :frowning:

Hallo iedereen,

Ook ik zal 13 februari as starten met mijn stage op Aruba (Oranjestad) bij DIMAS (Immigratiedienst) voor de opleiding HBO-Rechten. Samen met twee medestudenten wonen wij in een woning in Oranjestad. Perle d’or heb ik veel over gehoord, ligt dat in Oranjestad? Wat onze vlucht betreft, wij vliegen 12 februari en hebben ook het vluchtnummer KL 767. Hebben meerdere vluchten hetzelfde vluchtnummer aangezien ik lees dat sommigen met dit vluchtnummer al vliegen op 10 februari?

Groet, Alex

Hoi Alex, ja Perle d’or ligt een beetje tussen Oranjestad en Palm beach in volgens mij.
Ja meerdere vluchten hebben het zelfde vluchtnummer, ik vlieg donderdag met KL 765 die vliegt op dinsdag en donderdag en KL 767 vliegt op woensdag, vrijdag en zondag, dus dat klopt wel dat jullie hetzelfde nummer hebben maar op een andere dag vliegen! En alle vluchten gaan om 12.45 als het goed is.
Groetjes Tess

Bedankt voor de info. Mijn vlucht vertrekt inderdaad ook om 12:45 uur vanuit Amsterdam. Vanuit Hanzehogeschool (Groningen) zijn er redelijk veel studenten die in de periode van 13 februari tot begin juli op Aruba verblijven ivm stage/studie. Nu het zo koud is in Nederland begin krijg ik steeds meer zin.

Zijn er nog mensen van plan geregeld te gaan stappen op Aruba? Is het uitgaansleven de moeite waard daar? Ik betwijfel dat weleens.

Jaa met dit weer krijg je er zeker superveel zin in!
Het lijkt mij wel leuk om uit te gaan op Aruba, ik hoor er wel goede verhalen over tot nu toe. Heb jij er minder goeds over gehoord dan?

Ik twijfel weleens aan het uitgaansleven omdat je er niets op internet van terug kan vinden. Ik hoop dat je gelijk hebt:D. Het uitgaansleven is doorgaans actief bij hotels volgens mij:D. Hopelijk is mijn stageorganisatie soepel zodat donderdag stappen geen probleem is.

Mag ik vragen welke studie jij doet en waar?

Ik studeer fotografie op het ROC van Twente in Enschede.
Ik ga dus bij een fotograaf stage lopen, maar heb nog geen idee naar m’n werktijden. Van school moet ik ongeveer 36 uur per week stage lopen en m’n werktijden zullen erg verschillend zijn aangezien hij de ene dag misschien een trouwreportage heeft die tot 's nachts duurt en een andere dag misschien helemaal niks te doen heeft :stuck_out_tongue:

hallo allemaal!

ik ben net afgestudeerd en ga voor een maand naar Aruba!
ik zou ook bij perle d’or slapen vanaf 16feb, maar helaas zaten ze vol.
nu heb ik een appartement genaamd MI PILAR! het is in Cantaloupestraat! ben benieuwd hoe dat is.
helemaal geen idee!:frowning:

Wat een gave stage lijkt mij dat, want zo maak je feesten mee in een andere cultuur. Duurt jouw stage vijf maanden? Goede reis alvast en wie weet tot ziens eens in het uitgaansleven;).

Ja 5 maanden duurt mijn stage! Ja ben heel benieuwd hoe het is!
Wel jammer dat ik tijdens mijn stage met een fotograaf werk en niet met meerdere mensen of studenten, daarom heb ik ook voor perle d’or gekozen, om daar wat meer mensen te ontmoeten (hoop ik :P)