Kamergenootje gezocht: Aruba eind September 6 maanden!

Hallo, :teeth:

Ik ben van plan om per begin december voor 6 maanden naar Aruba te gaan om te werken. Ik wil graag een leuke meid vinden die met mij een appartement wil delen om zo de kosten te drukken. Ik zou graag naar dit appartementencomplex gaan: www.sunshine-apartments-aruba.com gaan. Schijnt heel goed te zijn en je zit niet tussen de 18 jarige stagaires. :zon02:

Ik ben zelf 26 en zoek een meid rond 23-29 die ook naar Aruba komt om te werken en natuurlijk voor alle leuke andere dingen die Aruba te bieden heeft!

Ik hoor het graag! Je kan me ook mailen: [EMAIL=“chantalf@home.nl”]chantalf@home.nl

Groetjes Chantal

hallo chantal,
zou mij erg leuk lijken , ik heb 3 jaar geleden een half jaar gewoond en gewerkt op bonaire en heb het erg naar me zin gehad.
ik had ook al eerder plannen om naar aruba toe te gaan maar is er simpelweg niet van gekomen.
verder ben ik 21 en heb al verschillende woontripjes in het buitenland gehad.
het is inderdaad beter niet alleen te gaan vanwege het lage salaris.
dus bij deze houd ik me aanbevolen

groetjes gina

Hallo Chantal,

Wat leuk dat je van plan ben om naar Aruba te komen.
Op dit moment ben ik op Aruba voor een stage tot juni. Ik ben alleen naar Aruba gekomen. Verder ben ik 23 jaar. Via een advertentie die ik op http://aruba.prikpagina.nl/ heb geplaatst, heb ik een goedkoop huisje kunnen krijgen. Misschien ook een tip voor jou, mocht je geen kamergenootje vinden.

Maar mocht je toch alleen richting Aruba komen en vind je het leuk om iets te gaan doen met iemand. Kan je altijd contact opnemen met mij.

Succes verder en misschien tot op Aruba.

Groetjes Didi

Hoi Chantal en Gina,

Ik houd me ook aanbevolen hiervoor. Ik ben ook van plan om begin december naar Aruba te komen voor een aantal maanden. Daarvoor ben ik nu flink aan het sparen. Ik heb verder nog niets geregeld, dus misschien kunnen we informatie uitwisselen?
Ik ben ook 21 jaar, heb tot nu toe 3 keer in het buitenland gewerkt, maar ben Europa nog niet uitgeweest. Over werk zoeken heb ik gehoord dat ik dat beter daar kan doen, klopt dat?

Dit is mijn e-mail adres: [EMAIL=“Lonna_oss@hotmail.com”]Lonna_oss@hotmail.com

Zou het leuk vinden om van jullie te horen!

Groetjes Lonneke

Ps. Misschien is het makkelijk om via e-mail nummers uit te wisselen!

Hi Chantal, Gina en Lonna,
Ook ik ben van plan om naar het buitenland te gaan om er een periode te werken en Aruba trekt me heel erg. Hier wilde ik al eerder heen, maar wegens omstandigheden kon dit niet. Ik ben van plan om in april te gaan, omdat ik eerst nog wat moet sparen en hier moet werken. Ik heb verder ook nog niets geregeld. Misschien kunnen we mailen?
Groetjes,
Merian

Hoi Robbie, ik heb inmiddels al werk op Gran Canaria, dus ik kan je er niet verder mee helpen. Veel succes!

Hoi Lonna,
Ik heb inmiddels weer wat meer tips gekregen. Mag ik vragen wat voor werk je doet op Gran Canaria?
Groetjes,
Merian