Kamergenoot gezocht vanaf januari 2011 in Aruba

Hallo,

Vanaf januari 2011 ga ik een half jaar naar Aruba en ga ik hier werken in de horeca. Ik ben op zoek naar een betaalbaar appartement/studio. Ook zoek ik een kamergenoot die er ook is in deze periode die het appartement wil delen ivm de kosten.

Groetjes Marleen

Hoi Marleen,

Ik woon op dit moment op Curacao maar wil vanaf januari naar Aruba. Ik zou het liefst met iemand samen willen wonen om de kosten een beetje te drukken. Misschien kunnen we eens kijken of dat het een optie is om dit samen te doen.

Hoor graag van je.

Groetjes Yurley

Hoihoi,
Dat is misschien wel een goed idee :slight_smile: werk je nu ook op curacao of woon je er tijdelijk? En voor hoelang ga jij naar Aruba?

Groetjes

Hey,

Ik woon op dit moment op Curacao. Heb voor een paar maanden aan een groot kunstproject gewerkt. Nu is het weer tijd voor een kleine verandering, vandaar Aruba. Ik weet nog niet precies hoelang ik op Aruba wil blijven maar niet langere als 6 maanden. Wil daarna door naar Zuid-Amerika. De bedoeling is dat ik op Aruba ook in de horeca ga werken, daar ben ik nu mee bezig.

Misschien dat we prive kunnen praten, dit is zo for everybody to see…

Grtz,

Hey marleen
Ik vroeg me af hoe het met je huizenjacht gaat?
Ik woon momenteel al op aruba, ik heb een appartement gehuurd maar heb afgelopen maand tevens een huis gevonden waar ik ga samenwonen. mn appartement komt dus leeg te staan. Ik betaal daar ongeveer 500 euro per maand, het appartement heeft een aparte slaapkamer met 2 persoonsbed, een woonkamer met keuken (koelast vriezer gaspitjes bestek servies) tv, badkamer, gedeeld zwembad, wasmachine en droger aanwezig. de vaste lasten zijn 450 euro maar daar komt dan altijd nog was elektriciteit bij. Mocht je interesse hebben, mail me dan zo snel mogelijk:

arubavakantiehuisje@gmail.com

Als ik het goed begrepen heb ga je in de horeca werken? dan is dit prima te betalen, ik werk zelf ook in de horeca en zeker in het hoogseizoen hou je dan nog veel geld over om leuke dingen te doen!

ik hoor graag van je!
groetjes renate

mocht je mn appartement willen huren… laat me dan ook even weten wanneer je komt, dan kan ik je natuurlijk van het vliegveld halen >>>
als je het handig vind kan ik je dan al het een en ander laten zien, of alvast een auto voor je regelen zodat je zeker weet dat je er een hebt, in het hoogseizoen is het lastig om een goedkope studentenjeep te krijgen maar mij was het ook gelukt en het bedrijf waar ik bij huur geeft vrienden en familie dan hetzelfde goedkope tarief :cheer:

hoop wat van je te horen!
groetjes renate

Heyhey!

Ik weet niet hoe het zit met je huizenjacht, maar ik ga in februari voor 5 maanden naar Aruba en ben ook op zoek naar een plekje om te wonen… :wink:

x

hey hey nollie
lees mn berichtje hierboven :wink: wie weet is het wat voor jou? ik hoop van jullie te horen!
groetjes renate

Ik heb je gemaild :wink:

Ik neem aan dat je Renate bedoelt? :wink: