Aruba Gezocht Huisgenootje!

Hallo allemaal,

Ik ben Roy, 19 jaar en ga begin september 2005 t/m eind maart 2006 op stage in Aruba bij een toeristisch bedrijf. Momenteel ben ik al op zoek naar kamers/appartementen/huisjes op Aruba maar het is natuurlijk leuker en gezelliger met een huisgenootje.

Ga je rond deze periode op stage in Aruba? Zoek je nog een verblijf? Ben je een beetje relaxed :smiley: en gezellig :blink: ? Mail me dan even; royverkuylen@hotmail.com of voeg me toe aan msn zodat we eventueel samen een verblijf kunnen zoeken.

Mzzls Roy B)

hallo roy
ik ga in juli/augustus naar aruba en krijg dan v het ziekenhuis een appartement aangewezen bij sunshine apartments. ik weet dat ze daar voor stagiaires ook speciale prijzen maken.
maar misschien wel leuk om eens samen wat te doen, aangezien ik er dan ook nog niemand ken.
groetjes

Hey, ja goed idee! Heb afgelopen week daar ook een studio gereserveerd met iemand :slight_smile:

Hoelang ga je eigenlijk? :blink:

ik ga voor onbepaalde tijd, kan zelf kijken, maar minstens een jaar.
wanneer ga jij? voor stage?

September t/m Maart 2006 en ja ik ga voor me stage B)

Dan zie ik je daar wel denk ik :P, ben nu de laatste dingen aan het regelen. Binnenkort ff ticket boeken en huurcontract invullen van sunshine.

Als je wilt kun je me toevoegen op msn.