4 maanden Aruba!

Hallo allemaal!
Ik zal me eens even voorstellen, Ik ben Rony ben op dit moment 20 jaar en woon in het rustige zeeland. Ik loop al een langere tijd met het idee om voor een lange tijd te vertrekken en gister heb ik dan toch echt geboekt.
Ik vertrek half Augustus tot half december bijna 4 maanden, en ben daar van plan om in de toeristen gebieden rond te trekken. (Oranjestad, Palm beach)
Zijn er mensen die 1 persoons appartamenten verhuren in dat gebied? die mij kunnen helpen met een woonruimte.
Dan nog een vraag, ik wil gaan werken in de horeca, zoiets als een bar of iets dergelijks. Ik weet dat er voor elke sector een werkvergunning moet worden geregeld, maar is het mogelijk om daar in de horeca gewoon aan de slag te kunnen?
Ik hoop zo snel mogelijk van julie te horen :smiley:

Groet Rony!

Ja… hoewel ik nog middenin mijn prachtige wereldreis zit en nog zo’n negen maanden mag reizen, ben ik toch ook benieuwd. Wij zijn in april slechts vier dagen op Aruba geweest maar eigenlijk helemaal verkocht.

Als we plannen om een aantal maanden naar Aruba te gaan, is het dan mogelijk om zonder alle officiele vergunningen te werken? Of moet je die toch echt wel hebben? En hoe moeilijk is het om een vergunning te krijgen?

Bedankt voor reacties!