Hallo!
Ik ben Mariska en ben 23 jaar.
Ik wil heel graag gaan werken in Los Angelos en zou heel graag hier informatie van willen ontvangen. Alles is welkom!
Ook als je zelf van plan bent om deze spectaculaire actie te gaan ondernemen, en weliswaar naar dezelfde bestemming als ik naar toe wil, GRAAG REACTIES!
Misschien kunnen we samen wat ondernemen.
See you later!!!
Halli Hallo,
Ja ik en mijn vriendin willen ook zeer graag die kant uit. Ik heb zelf een half jaar stage gelopen in Santa Maria, CA. Ik heb al contact met mijn toenmalige baas, hij heeft evt. wel werk voor ons maar we moeten zelf een visum regelen. En dat zal niet mee vallen. Iemand hier ervaring mee of tips? Iemand ooit mee gedaan aan die Green Card Lottery?
Thanks
Jeroen
Hoi mariska,
Ik weetn niet of je inmiddels al wat meer weet maar dan zou ik er graag wat meer over willen weten.
Hoop wat van je te horen.
groetjes Jewel
Hoi Mariska,
Dat lijkt me wel wat. Ik ben vorige zomer met 2 vrienden CA rondgetrokken in 5 weken. En toen ik op Schiphol landde, wist ik het zeker; ik wil terug en zo snel mogelijk. Dus wat zijn je plannen?
mvg, Jeroen
reepie@zonnet.nl
Hoi,
ik zie het ook wel zitten om ergens aan de westkust te werken.
Ik ben 24 jaar en werk vr een luchtvaartmaatschappij, ik heb heel veel gereisd al, vooral de usa heb ik bijna helemaal gedaan. als ik de kans zou krijgen om naar daar te vertrekken zou ik het doen.
jim