Ik ben van plan volgend jaar januari naar curacao te gaan. Het liefst wil ik in de horeca werken, maar het moet natuurlijk wel een beetje een leuke tent zijn. Ik zag op internet iets staan over Tutu Tango en de Wet & Wild Beach Club. Kan iemand me hier misschien wat info over geven, zoals het soort muziek, gem. leeftijd personeel? Of zijn er andere leuke kroegen/ discotheken waar het makkelijk is een baan te vinden? Weet iemand misschien hoe het zit met loon? Is dat vergelijkbaar met NL? En wat is een beetje een veilige en centrale wijk in Willemstad om te wonen? Ik heb al begrepen dat een auto het makkelijkst is, gelukkig heb ik mijn rijbewijs en ben ik dan 22. Maar huren jullie daar dan een auto voor een paar maand?
Nou, hoop dat iemand tips en suggesties heeft! Gelukkig heb ik nog een genoeg tijd om me er helemaal in te verdiepen!
Kijk eens op http://www.curacaofreaks.nl daar staan veel horeca dingen op je kan ze tog altijd mailen hoe de lonen zijn. IK heb wel auto gehad maar niet gehuurd had geleend van vrienden daar die hadden auto over. Maar in principe en auto huren voor langere periode is wel handig jah.
Leeftij personeel is wel van jou leeftijd hoor dus dara hoef je je neit druk om te maken. Ben je bereid om met 40 graden op het strand te werken???
Tis echt vet cool ben een half jaar geweest alleen dan neit in de horeca
Groetjes
Bedankt ik zal eens kijken op die site! En kijken wat de huurprijzen voor een auto zijn! Ik zat zelf eigenlijk te denken om s avonds en s nachts te werken. Overdag met 40 graden lekker op het strand bijslapen! Leg je daar makkelijk contacten?