Werken in de horeca.

Hallo allemaal,
Ik ben me al een tijdje aan het orienteren om op Curacao (of Aruba) aan het werk te gaan in de horeca. Ben al wel wat bezig met een ‘bemiddelingsbureau’ maar nog niks concreets. Hoor ook vaak om er gewoon heen te gaan en ter plekke werk te zoeken. Heeft er iemand tips voor me? Het gaat om de periode oktober/november '08 tot april/mei '09. Ik hoop wat van jullie te horen!
Groetjes

Hoi ster,

heb je al wat gevonden, ik wil ook heel graag naar een warm land om daar te gaan werken in de horeca… Ik ben benieuwd!

Groetjes

Als je in de horeca wilt werken, zou ik gewoon ter plekke bedrijven gaan benaderen. Ik heb een halfjaar op Curacao gezeten en ga er in zomer 2009 weer drie maanden naartoe. Horeca-baantjes liggen echt voor het oprapen, denk alleen wel dat je ervaring nodig hebt; althans dan gaat het natuurlijk nog sneller iets te vinden. Ik zou zeggen probeer restaurant, barretjes in Willemstad, maar vergeet vooral de vele relaxte strandtentjes niet. Weet niet of je in restaurant wil werken of bijv. achter de bar? Anders kan ik je wel wat namen geven. Je kunt mij altijd mailen; [EMAIL=“rleeuwis@hotmail.com”]rleeuwis@hotmail.com Groetjes!