Wij, 2 meiden zijn op zoek naar werk in Willemstad

Wij zijn 2 meiden, Tessa en Denise beiden 21 jaar en zijn op zoek naar werk in Curacao, bij voorkeur in Willemstad. Wij vertrekken in januari en verblijven er voor minimaal 5 maanden. Onze voorkeur gaat uit naar werk in de horeca, maar ook bijv. werken in de entertainment bij een hotel is prima.

Mocht er iemand zijn die adresjes weet in Curacao of ben jij de werkgever die in deze periode 2 spontane meiden nodig heeft? Dan hopen wij zo spoedig mogelijk van jullie te horen.

Groetjes, Tessa en Denise

[EMAIL=“tessa@redacteuren.nl”]tessa@redacteuren.nl

Dag tessa en denise,

Ik heb eigelijk de zelfde wensen als jullie.
Ik wil heel graag voor een jaar naar Curacao, ik wil graag bij een strandtentje werken.
Maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen met zoeken vanuit Nederland.
Bijv. het vinden van een klein appartenmentje desnoods met meerdere jongeren.
Ik weet niet of jullie daarbij geholpen zijn maar als jullie iets meer weten zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij even te willen mailen.

Alvast bedankt,

Mandy

Hi, werk in de horeca is vlot te krijgen hoor. V.a. april/mei krijgen wij weer apt. vrij, niet ver van Mambobeach en Jan Thiel, mocht je interesse hebben, mail gerust voor de prijs/bezettingslijst,

met vriendelijke groet,
Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Mandy,

Strandtentje kan je bij Mambo, Janthiel Baai, Kontiki, Sarifundi, Portomarie, Daaibooi, Cas Abou, Lagun, Kura Hulanda Lodge, Lions Dive, Hemmingway, Baya Beach, Nemo, Papagayo, Livingstone, Chogogo.

Horeca is er ook veel:
Asia De Cuba
De Heeren
Omundo
Sambal
De Tropen
[COLOR=black][FONT=‘Palatino Linotype’]Cinco
[COLOR=black][FONT=‘Palatino Linotype’]Plein cafe / Wilhelminaplein
Mundo Bizarro
[COLOR=black][FONT=‘Palatino Linotype’]De Kleine Wereld

[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

Bedankt voor je reactie maar had al heel veel gevonden op wereldwijzer:D
Maar de vraag eigelijk die ik nog niet weet is moet je een werkvergunning aanvragen?
Want ik wil voor een jaar daar naar toe dus het lijkt me wel?

gr. Mandy

Je kan het doen. Je moet je uitschrijven in Nederland en naar de Plaatselijk Hoofd van Politie en daar de papieren indienen en dan hoor je na ongeveer 2 maanden om je vergunning op te halen. Maar je kan ook hier voor een jaar werken zonder een vergunning aan te vragen.

Succes