Werken Op Curacao

[FONT=Times][SIZE=1][COLOR=purple]Hallo Antillen gangers!
Graag wil ik in Oktober naar Curacao gaan voor een aantal maanden. Ik wil in die tijd graag in de horeca werken, weet iemand e-mail adressen van leuke tentjes? Het liefst in (de buurt van) Willemstad.
Groetjes Nelleke

Hoi Nelleke,

Werk in de horeca is op Curaçao vrij makkelijk te vinden. Probeer het eens bij de volgende restaurants:
Mambo Beach
Pleincafé Wilhelmina
De Kleine Wereld Bar Restaurant & Marina
Zanzibar

De adressen etc zijn vast ergens op internet te vinden. Het eerste restaurant is zo goed als in Willemstad, de tweede in Punda (centrum zeg maar) en de rest er buiten. Deze restaurants hebben vaak alleen maar jongeren uit Nederland aan het werk dus erg gezellig.

http://www.yellowpages-caribbean.com/Count…ame=&Island=Cur (overzicht restaurants en adresgegevens)

Gr. Marrit

Hey marrit,

heb je zelf onderdak enzo geregeld dan?
En hoe zit het met visa of heb je dat niet nodig?

Hallo Nelleke,

Ik ben hier stage komen lopen via het stagebureau, zij kunnen evt ook een plaats zoeken om te werken. Bij hun bemiddeling hoort ook het regelen van huisvesting dus zo ben ik aan mijn kamer gekomen.

De huizen waar wij zitten kun je zien op http://www.curacaohuisvesting.com/
Misschien kun jij hier ook eens heen mailen voor huisvesting.

Ik huur een studio voor 900 gulden met 2 personen. Dit is vrij prijzig maar je zit dan wel in het centrum van Willemstad (Punda). Een éénpersoons kamer kost ong 575 gulden. De prijzen zijn overigens incl.

Verder moet je er rekening mee houden dat je het best en het veiligst in Punda kunt wonen (niet in Otrabanda!).

Om hier te kunnen werken heb je een werkvergunning nodig. Om die aan te kunnen vragen heb je wat papieren nodig van je gemeente (kopie geboorteakte, verklaring van goed gedrag etc.). Maar je kunt vast wel ergens vinden wat je allemaal precies nodig hebt.

Laat maar eens even horen als je een werkplekje hebt gevonden! Of nog vragen natuurlijk.

Gr. Marrit. B)

Als jullie woonruimte nodig hebben, mag je mij geheel vrijblijvend even je mailadres sturen voor info/prijzen en kiekjes. Wij verhuren apt. aan stagiaires, prijzen varieren tussen 675/975 naf. excl per kalendermaand. 1- en 2 slaapkamerapartementen, nieuwbouw, gemeubileerd, voorzien van tv/video etc.

gr. Anneke

Kijk eens op Jobmeets
De enige online vacaturebank voor de Antillen en Aruba.

Daarnaast kan je ook een bericht plaatsen op Jobmeets Forum

Succes!

Bon Dia,

Wij zijn een echtpaar van 50-60 jaar.En al div keren op Curacao geweest.Ik ben (reizigers)verpleegkundige en mijn man consultant-projectmanager .Wij willen een huis kopen op curacao, hebben al een leuk huis op t oog en gaan 4 april naar curacao om e.e.a te bekijken!
Wij zoeken nu ook werk daar! t liefst willen we nu ietsSAMEN doen; bv als beheerdersechtpaar, of zoiets. Heb je suggesties?
Groetjes, marianne