horeca werk gezocht in curacao

hallo allemaal,

Samen met een vriend van mij wil ik in Feb naar curacao komen om daar te gaan wonen en werken voor een aantal maanden.
Zelf hebben wij veel horeca ervaring dus het lijkt mij geen probleem om er iets te vinden in een baretje trasje etc.
Het zou wel handig zijn als er mis mensen zijn die iets weten voor ons kwa werk (waar hebben ze nog mensen nodig) waar kan je goed wonen noem maar op.

Mensen alvast bedankt voor tips

Ciao

Hoi ik heb in 2004 6 maanden in het Plaza (van der valk) hotel gewoond in Willemstad. Was wat prijzig maar lekker veilig, en lekker centraal.
Daar vlakbij heb je het Wilhelmina cafe waar Nederlanders werken en ze ook regelmatig nieuwe mensen nodig hebben. Ook om de hoek zit daar iets was heet Fort Terrace als ik me niet vergis. Daar zitten een stuk of 10 restaurantjes bij elkaar, die ook allemaal wel is werk aan bieden lijkt me zo.
In die tijd heb ik Nederlandse vrienden gemaakt welke ook in de horeca werkte, maar dan bij Papagayo bij Jan Thiel in de buurt als ik me niet vergis.
Bij Mambo beach achter de bar kun je ook proberen, of misschien daarnaast bij Kontiki Beach (eigendom Plaza hotel).
Zo zijn er nog honderduizend en een locaties waar je waarschijnlijk wel terecht kunt.
Als je in de horeca werkt heb je wel eigenvervoer nodig, want de busjes rijden niet terug snachts.
Gemiddeld salaris op Curacao voor horeca is volgens mij 7,- Nafl.
Beetje goed lullen kan geen kwaad!
Succes!
Lisanne