Even voorstellen, ik ben Sanne. 19 jaar. Ik kom uit Rotterdam maar ben woonachtig in Overijssel.
Eind februari rond ik mijn studie af…
En heb besloten om voordat ik fulltime aan de slag ga, ik er een tijdje tussenuit wil.
Het liefst vertrek ik in maart of april… Voor, in eerste instantie 4 - 6 mnd. En misschien wel langer.
Waarheen staat voor mij nog open, al is een tropisch klimaat voor mij wel erg gewild.
Mijn bedoeling is om te gaan werken, dit omdat ik niet voldoende gespaard heb om alleen maar te reizen.
Maar vooral te genieten van alles! Ik houd van avontuur en gezelligheid,
maar ook van een relaxdagje op z’n tijd.
In mijn omgeving heb ik helaas niemand kunnen overtuigen om mee op avontuur te gaan…
Nu ben ik dus op op zoek naar een(of meerdere) spontaan reis/werk/woongenootje met wie ik deze,
toch spannende reis kan beginnen en voortzetten.
Hoi Cindy!
Ik zoek zeker nog iemand! Wat leuk dat je gereageerd hebt. Er zijn eigenlijk heel veel plekken die mij trekken…
Australië, Bali, Aruba, Hawai etc.
Ik zou dan willen rondreizen en hier en daar werken.
Vooral ontzettend genieten van alles…
Hoe zou jij het voor je zien?
Ik heb zelf 2 zomers in Turkije gewerkt mij maakt het niet uit waar, zolang het maar goed weer is want dat heb ik het liefste.
En van te voren wat uitwoeken voor werk is ook wel makkelijk, anders wordt het alleen maar enorm duur om te reizen en te overnachten. Australië heeft me altijd geweldig geleken en Aruba natuurlijk ook. Wanneer zou jij willen vertrekken ergens?
Groetjes
Ja, voor mij is goed weer ook wel echt een must…
En inderdaad, om van te voren alles een beetje uit te stippelen is handig!
Ik zou rond eind maart/april willen gaan… En jij?
Groetjes
Nou, dan tot aan december! Wat leuk dat ik eindelijk iemand heb gevonden met dezelfde droom.
Wat is je achternaam/woonplaats? Zoek ik je op Facebook op…
Hoi Sanne en Cindy,Ik zie net jullie berichtjes hier. Zelf ben ik nog zoekende naar wat ik wil maar vind jullie plan goed klinken.Hebben jullie inmiddels al uitgezocht waar jullie willen gaan werken? Zo ja hoe hebben jullie dat dan aangepakt?Groetjes Jacoline