Beste mensen,
Ik ben steffi van’t Wout ben momenteel 20 jaar oud en zoek een reispartner.
Het liefst iemand van mijn eigen leeftijd.
Ik wil na mijn studie in september 3 tot 5 maanden gaan werken in het buitenland
Dit vanwege de ervaring maar ook omdat ik lekker even tussenuit wil.
Ik ben iemand die heel flexibel is hou je van uitgaan, cultuur bezichtigen, zonnen of duiken het
Maakt mij allemaal niet uit zolang ik maar lekker op vakantie ben.
De landen waar mijn voorkeuren naar uitgaan zijn: hawaii, thailand, curacau. Maar andere landen lijkt mij ook leuk.
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die al enig ervaring heeft in het werken in het buitenland
Mocht je geïnteresseerd zijn laat het mij dan aub weten
Met vriendelijke groet,
Steffi x
Hoi Steffi, dat is een goed idee. Werken in het buitenland brengt je op een betere manier in contact met het dagelijks leven dan als toerist. Ik heb zelf meestal werk bij me op mijn laptop maar wil ook graag wat werk doen dat minder op de computer is. Ik doe mee!
Hii Nomapp,
Wat leuk dat je mee wilt! Ik wil graag in de periode september tot februari gaan is dit voor jou geen probleem?.
En wat voor land trekt jou het meeste aan om naar toe te gaan?
Ik hoop dat dit een serieuze reactie is en ik ben in afwachting van jou reactie terug.
Groetjes,
Steffi
Hoi Steffi! Ja datlijkt mij echt de beste tijd om Nederland even in de kou te laten liggen. Afgelopen winter was zooo lang. Welk land zou het mooist zijn? Hawaii om te surfen. Het is ook een land waarvan ik de taal spreek. Hoe is jouw Frans of Spaans, Portugees? Ik ken zelf niet veel mensen buiten Europa. Wat ik hoorde was dat mensen die weg zijn geweest vaak in Australië wel baantjes kunnen vinden en in Canada voor kost en inwoning. De caribbean (Curacao) ook wel en heel veel andere landen ook.Wat ik ook heb gezien is menssen die een reisblog bijhouden en dan sponsors zoeken. Is dat wat voor jou?Wat zou je het liefste doen voor werk/geld?
Sam
Hii sam,
Het klinkt inderdaad verleidelijk allemaal maar hawaii kom je niet zo maar binnen
En vooral niet om te werken daarvoor heb je een green card nodig.
Als we nu alvast kijken voor werk in het buitenland en veel bedrijven alvast gaan mailen
Kunnen we hopelijk een bedrijf vinden waar we voor kunnen werken. Ik dacht aan restaurant, bar of camping etc.
En als we eenmaal daar zijn kunnen we altijd nog kijken of we verder willen door reizen.
Heb je anders facebook? Dan kunnen we even chatten op facebook?
Laat maar weten ik zou het Iedergeval heel gaaf en een leuke ervaring vinden om te gaan
Groetjes,
Steffi