ik ben op dit moment bezig met 2 sollicitatie’s voor 2 verschillende callcenters papya en eurrocor.
Ook ik denk van Januari naar Sofia of Veliko Tarnovo te verhuizen. En ben benieuwd hoe het met jou is verlopen.
Je kan me altijd mailen pillet.victoria@outlook.be
hallo, ik woon al weer een tijdje in bg (VT regio) begin januarie, ga ik voor 4 maanden naar varna en daarmee komt mijn huis vrij.
misschien een kans voor iemand om bg goedkoop te ontdekken, ik hoef er geen geld voor. voor mij is het bewoonbaar blijven van het huis en verzorging van katten en gevogelte waar het om gaat. het is wel enigsinds primitief. maar er is genoeg hout aanwezig!
Hallo Foofah,
Ik heb op een vacature gesolliciteerd om in Sofia te gaan werken, het lijkt mij een leuke ervaring!
En voor mijn cv uit te breiden is het natuurlijk ook niet verkeerd om in het buitenland werkervaring op te doen.
Voor zover ik je berichten lees ben je daar heel tevreden of niet?
Verder had ik nog de volgende vragen.
Wat zijn voor jou echt verschillen met Nederland geweest waar je aan moest wennen?
Hoe bevallen de leefomstandigheden daar?
En natuurlijk hoe is je internetverbinding daar?
Ook ik heb nu de kans op te gaan werken bij dit bedrijf. mijn ouders vinden het een eng idee i.v.m. de criminaliteit. Kun je me daar wat info over geven? Ik ben namelijk al eigelijk over de streep maar me ouders niet.
Updated - - -
zou u me wat info kunnen geven? over bijv. de criminaliteit enzo?? ik kan volgende maand al komen. maar helaas zijn mijn ouders niet overtuigd. hoe zou ik me ouders wat meer gerust kunnen stellen?
Ik ben al wel overgehaald om naar Sofia te verhuizen. Volgende maand mag ik al! Helaas ben ik nog jong ( 21) en vind ik mijn ouders hun mening erg belangrijk. Helaas vinden ze het enorm eng en gevaarlijk ( het land). Hoe kan ik me ouders gerust stellen? En kan iemand me wat info geven over de criminaliteit in Sofia? Ik wil me ouders niet met een ongerust hart achterlaten.
Dag Nico, ik ben ook aan het overwegen naar Bulgarije te verhuizen met de zaak en privé. Ik kreeg echter van vrienden waarschuwingen om op te letten met bv aankoop van een huis om zeker te zijn dat je niet opgelicht word ofzo. Ook bv als je je rekening daar privé hebt en je doet betalingen in Belgie of Nederland, wat is de extra verrichtingskost? En wat is de kost van een gsm abbonnement daar? Ik heb bv hier een van 50€ met onbeperkt bellen en sms, 10gb mobiel, 800min eu bellen en 800sms’en in eu en 2gb roaming. Wat zou zoiets in BG kosten? Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes, Benjamin
Ik zou ook graag in Bulgarije willen wonen en het liefst in de buurt van sunny beach. Werken, feesten en genieten van de zon. Maar spreek de taal niet, dus dat maakt het een stuk lastiger. Wellicht ooit een cursus Bulgaars in te toekomst.