Werken bij Euroccor en wonen in Bulgarije.

Beste mensen,

Ik ga aan de slag bij het bedrijf Euroccor als 21 jarige, leuk avontuurtje op de lange termijn. Ik ben al in Bulgarije geweest hiervoor en ken het al goed. Zijn er andere Nederlanders/Belgen waar ik mee in contact kan komen?

Hallo iedereen,

ik heeb geen idee of dit forum nog levendig is, want de laatste berichten zijn van 2012…

Ik hoef nog 1 telefoontje af te wachten om te horen of ik vertrek naar Sofia om te werken bij Euroccor.
Op dit moent werk ik in Athene, maar ze hebben me zo misleid dat ik dus wegga hier.

Zijn de levensstandaarden nog steeds het zelfde als in 2012? Wat betreft loon, kosten levensonderhoud, criminaliteit etc etc.

Ik hoop dat iemand mij daar nog antwoord op kan geven.

Groetjes,

Robin

Hey Hey,

Ben je al in Bulgarije?
Ik vertrek 7 januari naar daar ook om bij euroccor te beginnen.
Ben benieuwd…

Heey,

Jazeker ben ik er al! Voor mij echt perfect land! Waar ga je werken op welke afdeling?

Vanwanneer ben je al daar?
Valt het wonen daar wat mee? Ben er nog nooit geweest eerste keer ook dat ik zo naar het buitenland ga. Dus ben best zenuwachtig, eurhm momenteel weet ik dat het BOFROST is … en jij?

Heb gehoord dat Bofrost wat minder is. Maar Sofia zal je wel bevallen denk ik hoor. Ik ben er nu twee weken

Ooh, hoop dat toch gaat meevallen xp en vriendelijke mensen?

Ook Ik vertrek naar eurocorr, wordt er nog wat geregeld zodat je niet alleen bent de eerste paar Dagen? Hoe is de eures beurs geregeld en hoeveel was je kwijt aan accommodatie?

Niemand?