Werken En Surfen In Ausie

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen aan info over (tijdelijk) werken en in Australie? Ik ben 23 jaren jong en moet gewoon echt ff ontsnappen uit ons koude kikkerlandje. Tijd voor spanning en sensatie. Ik zoek eigenlijk iets voor een aantal maanden om te wonen en te werken. Ik zoek werk in de horeca, paarden, kinderopvang of toerisme enz. Dit zijn baantjes waar ik thuis ook wel ervaring in heb. Hier in Nederland ben ik museum en informatie mederwerkster en dat word nogal moeilijk om werk in te vinden denk ik. Voor de rest hoop ik daar ook lekker rond te kunnen trekken de (laatste maand) natuurlijk en te kunnen paardrijden en surfen . wie o wie weet wat voor mij? En zijn er nog meer mensen die het zelfde willen doen en misschien mee willen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?!

gr. nienke

heej nienke,

ik ben ook dol op paardrijden en (golf)surfen, en ben van plan aan het einde van dit jaar naar Australie te gaan, work and travel, als ik een leuke reisgenoot kan vinden. zou je als je info krijgt van mensen dat ook naar mij door willen sturen?
groetjes ilse ([EMAIL=“ilsevandijl@hotmail.com”]ilsevandijl@hotmail.com)

stuur me een pm of mail en ik geef je wat tel en email adressen van mensen :slight_smile:

Zeg maar wat je wilt weten. Ben zelf 8 maanden in Australie geweest met een working holiday visum en heb er ook gewerkt. Het is best makkelijk om een baan te krijgen. Je moet dus natuurlijk als eerste een working holiday visum aanvragen voor een jaar. En als je een baan in de horeca wilt zul je gewoon daar overal naar binnen lopen en vragen voor werk. Een andere optie is Woofing. dit is werken voor kost en inwoning. Hierbij zijn er veel banen op het platteland waar je ook met dieren in aanraking kunt komen. Het makkelijkste is dan ook om daar iets te regelen of je moet aan adressen komen via hier of via google en die nu al aanschrijven.

wanneer ga je?
mss interesse in kitesurfen?

laat maar gezien de datum :smiley:

huh die datum klopt niet ik heb die reactie maximaal 1 maand geleden geplaatst :o dus januari 2006…

Hi,

Zou je mij die svp ook toe willen sturen?

Bij voorbaat dank

C.