Australie

Ik ben op zoek naar mensen met reis ervaring in australie
Kwa werk en reizen
ik wil er zelf voor 1 a 2 jaar heen en het hele land door
Wat werk betreft ben ik voor alles in
alle tips zijn welkom ook kwa mooie natuur plekken
Kan je veel met kost en inwoning werken? en hoe zijn de lonen kwa uitgaven ongeveer?

graag hoor ik vele reactie`s

mvg mark

hoihoi,

ik ben een paar jaar geleden in australie geweest! als je in australie wil werken moet je een werkvisum aan vragen! je moet wel aan bepaalde eisen voldoen zoals dat je maar een keer in je leven een werkvisum mag gebruiken in australie en volgens mij zit je ook aan bepaalde leeftijd gebonden maar dat weet ik niet zeker. Er is in australie van alles te doen en er zijn genoeg organisaties in australie die je kunnen helpen met werk. Ik weet niet wat voor werk je wil doen maar in de landbouw is altijd werk en in de horeca geloof ik ook maar dat kan je bijv. tijdelijk doen als je ff in geld nood zit. Wij hebben niet zo lang gewerkt maar dan heb je weer een beetje geld en kan je weer vooruit.
ga anders ff googelen voor meer informatie. kijk ook ff op deze site http://www.backpackers.nl. Australie is echt een mooi land ik ben er 5 maanden geweest en we zijn via de oostkust naar Alice springs - Darwin en daarna naar de west kust gegaan! ik weet niet hoe je wil reizen maar met het openbaar vervoer kan je ook makkelijk reizen! in Australie kan je gemakkelijk een jaar tot 2 jaar blijven er is genoeg te doen. Australie is erg gericht op backpackers en er zijn genoeg oranisaties die je verder kunnen helpen. Australie is een veelzijdig land waar heel veel moois te zien is dus neem genoeg geld mee!!

mocht je nog vragen hebben laat het me weten! Ik hoop dat je wat met deze info kan! geniet van de reis in Australie want het is een keer in je leven en een super ervaring!! Kijk ook of je het kan combineren met nieuw zeeland. Wij hebben het niet gedaan maar het schijnt daar ook super mooi te zijn dus een paar weken daarheen kan je goed combineren!!

Hey bedankt voor de reactie

ik ben van plan zoveel mogelijk te werken van alles wat (ik ben handig dus dat is een voordeel (wil alles low budget doen) start bedrag ±14000 maar wil na 2 jaar zeker niet op 0 staan.ik hoor verhalen van mensen die op 0 staan gaan werken en daarna nog makkelijk 6maanden kunnen reizen dus ik zal wel zien. ik ben wel van plan met een organisatioe te gaan ,sneller werk en ook iets achter de hand in nood.
NZ wil ik na australie zeker doen.
Ik heb bij aankomst iemand die me ophaald (woont daar)
Is het niet handiger een auto te kopen? of is het OV goekoper/beter?

ik hoor het wel
Mark

Hallo,

Ik neem aan dat je voor een working holiday visum dan wil gaan. Dan mag je werken 4 maanden voor dezelfde werkgever. Dit kun je totaal 2 jaar doen. Alleen op dit moment zal het niet makkelijk zijn om werk te vinden. Ze hebben ook wat last van de crisis. Ik ben nu in Australie. We zijn zelf bezig om een verblijfsvergunning te krijgen op skills van mijn man. Hij kan nu alleen nog een verblijfsvergunning krijgen als ie op de critical skillist staat wat inhoud dat dat mensen zijn waar ze nog steeds een groot te kort aan hebben. Staat hij daar op dan duurt de procedure 6 maanden. Staat ie niet op de lijst duurt de procedure zo’n 3 jaar.
Ze gaan het nu steeds moeilijker maken om Australie in te komen.