Ik zou graag volgend jaar voor een paar maanden ongeveer 3 naar australie willen gaan, hierbij lijkt het mij erg leuk om eerst op een paardenranch te werken, (heb alleen al een tijdje niet meer gereden) te surfen, maar dit kan volgens mij bijna overal en een cursus engels te volgen en een beetje rond reizen.
Heeft iemand wat tips of sites waar ik hier meer info over kan vinden
Klinkt als een erg gaaf plan, ik heb zelf afgelopen jaar een half jaar rondgereist door Australië. Je kan inderdaad overal surfen, heb ook van mede-backpackers vernomen dat je voor een tijdje op een ranch kan werken idd.
Zelf mijn reis geboekt via www.traveldevils.nl en zij hebben naast rondreizen ook pakketten voor surfen en werken op een ranch.
Als je nog rondreis tips wilt hebben kan je altijd een berichtje achterlaten.
Wanneer ben je van plan om te gaan?
Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar een paar maanden naar Australie te gaan, en als ik dan ook kan werken met paarden zou dat helemaal gaaf zijn!
Heb je al wat gepland?
Ik ga zelf over een paar weken voor 9 weken op een ranch werken. Ik krijg daar dan wel niet betaald maar ik hoef dan ook geen onderdak en eten te betalen;) Het is ook 45 minuten van de kust dus dat is niet erg ver. Kijk maar op: www.brooloopark.com
groetjes
Voor taalcursussen heb ik voldoende contacten. Sommige organisaties hebben scholen op meerdere locaties, zodat het mogelijk is om je cursus over 2, of 3 locaties te verdelen.
Eén van de leukere scholen is Langports, met 2 locaties aan de Oostkust (in Brisbane en Gold Coast), maar er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden in Sydney…