Werken op een ranch in Australië

Hallo allemaal,

Ik ga volgend jaar juni voor een jaar naar australië waar ik eerst een cowboy cursus ga volgen op leconfield. Ik ben zelf al een ervaren paardrijder maar het is toch handig om ook de rest te leren dat nodig is op een ranch. Na deze cursus wil ik op een ranch aan het werk, het liefst een paardenranch! De laatste paar weken wil ik nog wat reizen, zoals naar het great barrier reef gaan en naar sidney, brisbane enz.

Heeft iemand hier informatie over of ervaringen hiermee? dan hoor ik het erg graag!!

Liefs, Henrike

voor boerderij werk in t algemeen: www.wwoof.com.au
dit is werken voor bed & eten.

verder geen specifieke info over ranches… wellicht dat ze bij leconfield mer info voor je hebben?

Have fun!
Cheers, Karin

Ik zit er ook nog steeds aan te denken om te gaan. Nu is de kans, tussen school en vaste werk in.
Maar het idee wat jij hebt, zoals die cursus volgen, op ranch werken en dan nog beetje reizen, lijkt mij ook het leukste!!

Hey Henrike,

Zeker een leuk idee om rond een ervaring op te doen als Jilleroo (op de ranch) in Australië!

Zelf heb ik hier helaas weinig ervaring mee wel ken ik het reizen op en rond de oost kust van onder naar boven en andersom!

Mocht je meer informatie willen over op een ranch werken en reis mogelijkheden dan raad ik aan om een kijkje te nemen op www.traveldevils.nl deze bieden veel verschillende mogelijkheden aan voor jongeren die Down Under gaan! Je kunt ze vast allerlei vragen stellen met wat je maar wilt weten!

Mocht je leuke tips over de oostkust willen dan kun je me altijd even een pm of email sturen!

In iedergeval heel veel plezier met het regelen en de reis natuurlijk!

Groetjes,

Dolf
www.stagehuis.nl
[EMAIL=“dolf@stagehuis.nl”]dolf@stagehuis.nl