Tijdelijk werken in Australie

Hallo,

Mijn naam is Oane en ik ben 20 jaar.
Om bepaalde persoonlijke redenen en interesses lijkt het mij geweldig om voor een tijdje te gaan werken in Australië. hiermee bedoel ik niets specifieks, gewoon een mooie ervaring opdoen en mezelf op een rijtje krijgen. Na zoeken op het internet kan ik eigenlijk alleen maar websites vinden die gaan over emigreren, werken voor langere tijd en reizen in Australie maar eigenlijk niets over mogelijkheden om ergens voor kortere tijd een baantje te kunnen vinden.

Kan iemand mij misschien verder helpen hiermee?

alvast bedankt!

Hallo Oane,

ik zit met precies de zelfde gedachten die jij ook hebt.

ik wil namelijk ook een tijden weg uit nederland om een aantal redenen maar de voornamlijke reden is nederland.

ik zat zelf te denken om te gaan rond trekken en daarbij te werken om zo de kosten te drukken. of een talen cursus te volgen ( engels ).
wat zijn precies jou plannen en wanneer

gr

Peter

Hallo Peter,

Ik ben eigenlijk sinds deze week serieus research aan het doen. Mij leek het een mooi plan om eerst (ongeveer 1 á 2 maand?) ergens te gaan werken op een vaste plek, zodat ik geld kan opsparen voor een paar weken reizen er achter aan. Ik wil graag eerst helemaal weten wat er allemaal aan opties zijn voordat ik dingen ga bepalen.

Groeten,
Oane de Vries