Werken in Australie!

hoi,

Ik ben twintig jaar en heb momenteel een tussenjaar.
Daarom zit ik eraan te denken om binnenkort voor 3 maanden te werken en 1 maand te reizen in Australie.
Er is genoeg informatie over dit onderwerp maar niet echt veel duidelijke informatie, daarom heb ik voor mensen met ervaring drie vragen:

  1. heeft iemand een adres/email/info van werk in Australie waar hij of zij zelf ook heeft gewerkt?
  2. wat heb je daar per uur/week/maand verdiend?
  3. kan je het me aanraden om daar te werken en vond je het zelf leuk?

zelf ben ik een harde werker die niet bang is om vies te worden of om hard te werken.
alvast bedankt!

Rick, wil je echt wel advies? Ik heb je dit bericht gestuurd toen je je vraag nog in Reisblogs had staan.

Sorry voor het inbreken in deze posting maar Rick, je reageert op een posting van 2,5 jaaar geleden van mensen die als ik het zo inschat geen moment bezig zijn geweest met de mogelijkheden om in Australië te werken. Heb je overigens gezien dat moderator Kees Down Under jouw vraag over werkervaringen verplaatst heeft? Maar je hebt nog niet geantwoord op de vraag wanneer je denkt in Australië te zijn en vooral waar je denkt heen te gaan. En of je voorkeur hebt of juist niet voor bepaald werk. (In de pub of appels plukken) Dus als je wat meer laat weten, wie weet volgen er dan reacties.

Imiddels staat het nu dus hier maar je hebt nog steeds de vragen niet beantwoord. Doe dat, en je zult zien dat mensen zich melden.

Hoi, ik ga ergens in november voor enkele maand naar Oz… Het lowseason in indonesie verbreken en daarom werken in australie. Is er ergens een werken in Oz algemeen topic? Ik vind het zo direct niet…

Ik weet niet wat je zoekt maar ‘fruit plukken Australië’ zorgt voor veel hits. En anders Google: work for backpakers australia.

Ik weet niet wat je zoekt maar ‘fruit plukken Australië’ zorgt voor veel hits. En anders Google: work for backpackers australia.
Heb van backpakers even backpackers gemaakt