Als je 70 tot 90 uur per week werkt verdien je overal wel een aardig salaris lijkt mij.
Jeetje, dan ben je toch helemaal kapot na zo’n werkweek!
Heb helaas geen idee of dat bullshit is of niet, zou zo maar waar kunnen zijn.
Kan best waar zijn hoor.
Zeker in de fruitpluk-industrie kun je veel geld verdienen.
Je werkt dan wel van 7 tot 6, maar komt aan het eind van de week makkelijk met 600 euro thuis.
Vaak hebben de boeren in de buurt contact met de hostel eigennaren. Je kunt dan via hun sollisiteren (je opgeven). Je wordt dan met een busje opgehaald (samen met andere backpackers) en 's avonds weer thuis gedropt.
het lijkt mij dat je dan verder niks meer kunt doen.
Ik zou het dus ook alleen doen in geval van nood.
Ik ben zelf in Australië geweest en heb daar ook gewerkt.
Ik ben zelf op een boerderij met schapen en koeien wezen werken 2 keer en dan kan je best wel uren maken meestal en aardig geld verdienen.
Ik had toen 15 dollar per uur inclusief kost en inwoning. Nu maakte ik niet heel veel uur. gewoon rond de 40 en dat was goed te doen.
Als je van die 9000 in de maand uitga, dat kan wel kloppen. want met 90 uur per week kom je op ongeveer 25 dollar per uur uit.
Als je tijdens de oogst van bv. graan ga werken, dat is dus alleen maar uren maken en nog eens uren maken zolang het droog weer is en niet regent. Ze vragen vaak wel vaak mensen met ervaring, maar niet altijd. soms geven ze je zelf een spoedcursus. Dan kan ik me nog wel voorstellen dat je 9000 dollar ga verdienen. Je ben alleen wel helemaal gesloopt denk ik en dat is de vraag of je dat wil en of je lichaam dat vol houdt. Ik kon het ook gaan doen omdat ik een kennis had die dat werk deed, maar ik zou het niet vol kunnen houden.
Van dat in de mijnen werken, daar weet ik niet veel vanaf!
Koop een plaatselijke boeren krant en je vind wel wat van zulk werk!
Succes en groetjes
Als je nog vragen heb hoor ik het wel.:dag: