Zeer veel geld verdienen in korte tijd!

Hallo allemaal

Afgelopen week sprak ik 2 gasten in de bus op bali die in een mijn werkte in australie…

De ene werkte 70 tot 80 uur per week in een week op en week af ritme…
en verdiende 5000 au dollar per week.

De andere gast kende iemand die katoen geplukt had in australie en werkte1 maand 90 uur per week en verdiende 9000 dolllar in de maand…

Heeft iemand hier meer kennis over?? is dit bullshit? of niet?

Ik zal volgende maand ook naar australie gaaan en zou graag meer info hebben over dit soort tijdelijk werk…

ZElf vind ik weinig info over vergoedingen en werk in australie.

Alle info is welkom

Ook als iemand nog een ander soort baantje weet wat veel verdient in australie

Thaks to all

All info is welcome

Veel geld verdienen is leuk, maar no way in hell dat ik 80 uur in de week katoen ga plukken, ook niet in een op/af ritme.

Iemand die een gewone baan heeft, met normale uren, en daar prima geld mee verdient, en ondertussen tijd heeft om van alles te doen en te zien, heeft het beter voor elkaar dan iemand die een krankzinnig schema draait, en vervolgens te uitgeput is om iets leuks te doen met het geld dat hij daarmee verdiend heeft.

Er wordt veel geld verdient in de booming mijnindustrie in WA. Of je dit wil gaan doen en of je hiervoor toestemming krijgt is een ander verhaal. De meeste Nederlanders die wij op onze Aus reizen tegenkwamen werken in de horeca zonder de door jou genoemde verdiensten natuurlijk.

1 like

Thanks maar jou mening is niet echt wat ik zoek…

Ik zoek eigenlijk iemand die hier wat meer over weet…

EN ik werk liever 2 maanden 60 a 70 uur per week en dan 4 maanden full time reizen ipv een gewoon baantje met gewoon salaris en vastzitten achter de tap in een kroeg in een stoffig stadje…

In Australie zijn meerdere grote mijnen waar mensen inderdaad in korte tijd veel kunnen verdienen. In Kalgoorlie (WA) zat ik in een hostel waar bijna iedereen in de mijnen werkte. Om echt zoveel te verdienen, moet je volgens mij wel bepaalde kwalificaties hebben, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Zowel buitenlanders als Australiers werkten hier in de mijnen (maar ik weet niet wie voor welk salaris).

Misschien kun je op internet job agencies in Kalgoorlie vinden.

1 like