mijn naam is Maxime van der Linden en ben een derdejaars rechtenstudente aan de Universiteit van Utrecht. Ik kom al jaren met kerst op Curacao en heb nog steeds geen genoeg van het eiland! Sterker nog…ik wil graag een andere invulling aan mijn zomervakantie geven: van maandag 9 juli tot eind augustus werken op Curacao en daarnaast genieten van al het moois dat dat kleine stukje Nederland te bieden heeft.
Ik heb al verscheidene notaris-en advocatenkantoren benaderd, maar helaas kreeg ik te horen dat zij de voorkeur geven aan stagiaires/ werknemers die minimaal 3 maanden beschikbaar zijn. Gezien het feit dat ik in september weer met mijn opleiding dien te beginnen en mijn notariele studieprogramma pas in het vierde onderwijsjaar een stage-mogelijkheid biedt, is een zogeheten zomerstage geen optie voor mij.
Kortom: als iemand binnenkort naar Curacao gaat of al op Curacao zit en toevallig weet of hoort waar ze op Curacao wel een vakantiekracht kunnen gebruiken in de zomermaanden…dan hoor ik dat heel graag! Hopelijk zitten we over een paar maandjes allemaal met een drankje op het strand en bedenken we dat Wereldwijzer toch best handig is!
Groetjes,
Maxime