Heb je niks beters te doen dan een heel betoog te schrijven over iets waar je niet eens geweest bent? get a life kneus.
Als je er niet wilt werken waarom reageer je dan met zon bullshitverhaal.
Je denkt toch niet dat mensen daar gaan werken voor hun geld? dan moeten ze mooi in nederland blijven. Je moet erheen gaan om plezier te maken en om lekker hard te werken en feesten tegelijk, anders blijf je toch mooi in Nederland.
mooie woorden van bobbbbbbbbbb!
je weet dat er in spanje weinig regels zijn!
alleen de regels die er zijn moet je axepteren!
hard werken respect voor de baas en weinig slaap HAHA
dit is scht allemaal bull shit, ik ga er dit jaar werken, en ik ken mensen die er vorig jaar hebben gewerkt, en van hun heb ik nooit iets negitiefs gehoord alleen maar positief, en ik heb ook voor arena gesoliciteerd, en het is hellemaal niet zo dat je dan opeens voor bumpers moet werken, want ik heb ook nog een aparte solicitatie van de bumpers gehad, en ik heb gewoon mogen kiezen,
en er zijn ook weer een groepje mensen die er vorig jaar er hebben gewerkt en die dit jaar er ook weer gaan werken, dus als ze het zo slecht hadden gingen ze dit jaar niet weer,
en ook heel raar er is ook een nanda die vorig jaar heeft gewerkt en nu dit jaar weer, waren er dan mss 2 nanda`s??
Ik heb zelf in Spanje gewerkt, en in Engeland, Oostenrijk en nu dus in Nederland. (in de Horeca, op kantoor en in winkels)
Mijn baas heeft nog nooit mijn fooi gepakt, mij nog nooit bestolen, mij nog nooit in een “krot” ondergebracht etc. Als ik van tevoren zo’n verhaal hoor ga ik er niet naartoe… Heeft niets specifiek met dit geval te maken…
Iedereen die nu zou beslissen er naar toe te gaan heeft in elk geval niet te klagen als dit jaar blijkt dat OP wel gelijk had.