Vertrouwd?

[FONT=Geneva][SIZE=1][SIZE=7]
Ik heb werk toegewezen gekregen in discotheek bumpers in lloret de mar… maar nu vraag ik mij af of het wel veilig en vertrouwd is om daar zo heen te gaan, ik krijg namelijk niet iets waarmee ik kan bewijzen dat ik daar aan het werk kan. alleen een mondelinge afspraak over de telefoon. Heeft er iemand advies voor mij??

Ik zou zeggen: eis een contract!
Lijkt me ook wat eng zo, straks zit je daar in spanje…

Originally posted by gaby@30-05-2003, 07:53:20
** [FONT=Geneva][SIZE=1][SIZE=7]
Ik heb werk toegewezen gekregen in discotheek bumpers in lloret de mar… maar nu vraag ik mij af of het wel veilig en vertrouwd is om daar zo heen te gaan, ik krijg namelijk niet iets waarmee ik kan bewijzen dat ik daar aan het werk kan. alleen een mondelinge afspraak over de telefoon. Heeft er iemand advies voor mij?? **

hallo ik zag je berichtje staan en ik heb alleen geen antwoord op je vraag, maar heb ik alleen wel een vraag voor jouw. Ik wil van de zomer ook heel graag 1 maand in spanje, Lloret werken en ook het liefst bij een discotheek. Hoe ben jij eraan gekomen? Misschien kan ik er ook gaan werken en kunnen we samen!
Groetjes Melissa

Mvoogd83@hotmail.com

hoi gaby,

ik heb ook een baan bij Bumpers. Ik ga 1 juli naar spanje toe. Ik weet zeker dat het goed geregeld is, omdat een vriendin van mij er nu ook zit. Zij is daar al vanaf mei.
Ik zou je niet druk maken.

groetjes pascalle

Bumpers is een bertouwbare en gezellige discotheek… een mondelinge afspraak is meestal genoeg om daar ’ zeker’ van werk en salaris te zijn!!!

je krijgt bijna nooit als vakantie/seizoenswerker een ’ echt’ contract

groetjes