Werken @ Bumpers Lloret: de kans van je leven

Luister, goed dat je kritisch bent…maar dan wel met iets meer onderbouw graag. Als je namelijk goed oplet weet je dat ik uit amsterdam kom. Om precies te zijn uit oost. Leidseveen is nog meer Staphorst dus praat niet over mij alsof ik niets gewend ben. Dit topic is om over onze ervaring te vertellen. En ik vind dat ik over ons alledrie mag praten als NIET naief.
Ik begrijp wel wat jij bedoeld… je hebt genoeg stumpers die niets begrijpen en zonder na te denken overal in stappen. Maar uit alle reacties die we overal op geven blijkt wel dat t niet zo is. Bovendien moet je ook niet met JULLIE praten als er 1 naam staat. Nanda heeft het zo ervaren, ik was daar niet bij. Wel kan ik je vertellen dat Nanda niet naar die afterparty is geweest. We zijn namelijk niet achterlijk. Staat er ergens dat ze er naar toe ging? Dus je moet niet zo dom reageren op dingen waar het hier helemaal niet om draait. Het draait erom dat we mensen ons verhaal willen vertellen en dat het je zo in Bumpers vergaat. Het is een waarschuwing voor mensen die in Spanje willen werken om goed te kijken naar dit soort dingen. Niet zomaar alles te geloven. En het is al helemaal een advies om NIET naar Bumpers te gaan maar naar een andere tent.
Snap je het nu?

Echt gaar voor jullie! Ik sluit me aan bij mijn collega Mootje; bij de Arena is het wél echt heel erg leuk. Heb er ook 2 maanden met veel plezier gewerkt en ik ga ook weer terug deze zomer. Je hebt eigenlijk alleen maar met Nederlanders te maken, maar ook de eigenaren zijn heel relaxed en aardig. Verder is het appartement ook erg goed geregeld! Natuurlijk is het wel hard werken en weinig slapen maar je beleeft zoveel lol dat dat het meer dan waard is. Verder is de sfeer in Blanes ook leuk, het is niet té druk, er zjin veel Nederlandse toeristen, er is niet overdreven veel concurrentie dus je kan gewoon rustig proppen zonder dat je door 5 andere proppers word weggeduwd en omdat het niet zo massaal is leer je veel toeristen ook echt kennen! Dus als je daar in geinteresseerd bent zou ik bij de Arena solliciteren… Emailadres is geloof ik [EMAIL=“arenablanes@msn.com”]arenablanes@msn.com !! Moet je maar even nakijken in het Blanesforum.

.

sorry hoor maar bij discotheek arena in blanes was het dus niet zo! laten we dat even duidelijk maken!
mvg

yep 1 dag in de week vrije dag
geen gezeik over geld werd gewoon optijd uitbetaald
perfect appartement!
en in nederland waren we vorig jaar uitgeweest etc! met het team van arena om teamverband etc beter te maken en in blanes waren wij het beste team en discotheek!:stuck_out_tongue:

forum is van vorig jaar als je goedkijk!
en bij de sollicitatie geven ze duidelijk aan dat het niet alleen om de arena gaat etc!
dus maargoed jullie doen wel overdreven denk ik maargoed!
blanes is echt een aanrader
niks negatiefs meegemaakt!
baas is super relaxed!

.

hou jij je mond is dicht ofso
miranda heeft daar helemaal niet gewerkt dus die meldde die info alleen maar
je moet wel goed kijken wie welk bericht typt
bovendien heb ik NERGENS overdreven gedaan, ik heb slechts een beschrijving gegeven van alles wat we daar hebben meegemaakt
en dat bumpers niet de enige discotheek is waar je slecht behandeld word dus dat je er wel goed voor moet uitkijken.
Het is gewoon een waarschuwing voor mensen.
Staat toch niet zo dat Arena zo erg is of wel soms? Ik geef nog positieve reactie over Arena zelfs. Wat loop je allemaal te zwammen zeiksnor.
Ik ben absoluut niet naief, maar die man van bumpers heeft gewoon zoveel gelogen en was zoooo slecht voor zn personeel dat ik hoop dat andere mensen dat niet mee hoeven te maken en daarom openen we een forum. Hoe kun je daar nou nog op tegen zijn?
Het is gewoon ons verhaal naar waarheid. 3 personeelsleden die er afgelopen zomer het langst hebben gewerkt hebben hier berichten over getypt. Hoe kun je daar zomaar over heen walsen? Het draait hier niet om jou en jouw verdomde arena. Het gaat erom dat iedereen die eraan dacht om misschien in bumpers te gaan werken en wel ons verhaal lezen er nog eens over nadenken.

Ik zat wat rond te kijken en ineens herkende ik jullie ergens van. Ik was nl ook in Breda voor de ‘selectie’ voor Bumpers. Ik was de enige Belgische daar… Ik ben ook vol goede moed naar Lloret gegaan en naar Bumpers.
Het is te zeggen, ik heb daar drie dagen(mocht ‘uitrusten’ van de reis) op het app kunnen slapen (alleen want de andere app zaten vol), wat rondgelopen in Lloret en wat mensen leren kennen en tegen middernacht mocht ik nr bumpers komen voor een gesprekje. Nou ik had er al helemaal geen zin meer in , de muziek stond er zoo luid en niet echt bangelijke mensen binnenin. Ik kreeg ineens te horen van ‘geen contract’ allee als ik het echt moest hebben kreeg ik wel een spaans papier maar ze verzekerde mij dat alles legaal was etc… Ik begon al plannen te smeden om er weg te geraken dus ik zei goodbye en dacht tot nooit meer… Ik heb nog een nacht in het app geslapen en ben uiteindelijk met een smoes er vandoor gegaan.
Ben naar Barcelona gegaan bij een vriend gaan logeren en uiteindelijk gewoon nr huis gegaan… Nooit meer Lloret de Mar!:o

Ik kon gewoon niet blijven want ik was werkzoekende en moest een bewijs hebben (contract van bepaalde duur) van ginder om en dat kon ik dus niet voorleggen aan de VDAB dusja ik was wel blij dat het niet kon na wat ik hier lees…

ja maar ik moest teurg naar nederland had wat dingen te doen in nederland voor veel geld!
en ik ga van de zomer er weer werken dus!

lol ik een zeiksnor?
jij begint hiero te zeiken over bumpers dus!

wat een niveau hier

.

.

Hallo mensen,

Ik heb vorig jaar de mensen die op dit forum aan het praten zijn aangenomen, en ik vindt het heel erg dat er zo gepraat word over een discotheek die de top heeft bereikt door hard te werken en een streng beleid te voeren. Maar wel nu heeft waar iedereen een voorbeeld er aan kan nemen. En ik heb er zelf twee jaar gewerkt met veel plezier oke hij is streng maar als jij goed voor hem bent is hij dat voor jullie. Er is ook zeker gebleken uit het afgelopen jaar dat jullie dat niet hadden! Het appartement was te slecht voor woorden en in het totaal zijn er een hoop problemen geweest over kleine dingen (gewoon gezeur). En het is ook erg jammer dat jullie niet beseffen dat je per personeel lid als eigenaar per dag 100 euro betaald aan appartement kosten verzekering drank en loon. Maar dat vergeten ze dan maar voor het gemak.

Maar goed ik ga dit jaar er weer mensen leveren aan de bumpers en voor de mensen die hard willen werken en er een mooie ervaring bij willen! mail me dan!

Dacht je serieus dat ik na dit te lezen nog naar jullie wilde komen?

Bovendien, veel van de dingen waarover ze klagen heeft niets met het geld te maken.

Een baas hoort part-timers gewoon elke week uit te betalen. Full-timers elke maand. Zeker in de horeca. Dat je je fooi moet delen kan ik inkomen, dat is nog wel vrij normaal.

Dat de baas een percentage van de fooi pakt is onacceptabel. Fooi van van de klant aan het personeel, als bedankje -> heeft niets met de baas te maken.

Er dient op elke werkplek een EHBO doos te zijn die voldoende gevult is, ook in spanje. Als de verwonding groter is, dient de medewerker gewoon naar een arts te gaan, ook al is het werktijd. Als ik zoiets zou zien als klant zou ik waarschijnlijk keihard voor het personeelslid opkomen, niet betalen, en de jongen zelf naar het ziekenhuis brengen… als ik bezopen genoeg ben, zelfs de rest van mijn biertje in gezicht van de baas gooien…

Ik werk zelf in een kroeg (in het weekend, naast mijn baan) en er gebeurd echt wel eens wat… iemand die in zijn vingers snijt, een glas dat kapot gaat etc etc. Wij verdienen genoeg en full-timers kunnen makkelijk hun huur betalen en er nog geld aan over houden. Toch is het bij ons vaak de baas die zecht dat we ons moeten verbinden en desnoods stuurt hij een extra personeelslid mee naar de arts. Dan gaat hij zelf wel even achter de bar staan, of in de bediening.

Nu weet ik dat je de situatie hier niet met spanje kunt vergelijken, omdat hier de loonstandaard gewoon hoger is, en omdat hier alles gewoon beter geregeld is. Maar bepaalde dingen noem je gewoon menselijkheid.

Als iemand mij vraagd of er misschien een ander appartment geregeld kan worden, probeer ik dat te regelen, ook al zitten ze nu in een 3 sterren appartement, terwijl ze voor 2 sterren hebben betaald.

En voor 100 Euro per dag!! kun je aardig wat regelen kwa loon, verzekeringen, appartement en eten. Zeker in spanje. Ik ben het met je eens dat 35 Euro aardig wat is als je kost en inwoning hebt, dat is zeker niet slecht. Voor 10 Euro ben je HEEL luxe aan het eten, blijft dus 55 Euro per nacht voor appartement en verzekering. Laat zeggen dat je per dag 1-5 euro kwijt bent aan verzekeringen.houd je 50 euro over… daar kun je een hotelkamer met half-pension voor krijgen… Weet niet wat de spaanse belastingen zijn, helaas. maar laat zeggen dat er van die 50 euro uiteindelijk 30 euro per dag overblijven (dure belastingen). Dan nog kun je HEEL luxe wonen. Alleen wel tegen spaanse standaarden. 900 Euro per maand is een groot budget voor woonruimte, zelfs in Nederland. (Studio’tje in Noordwijk aan zee Euro 450pm)

:confused::confused:

sjeeminee!
jij studeert rechten zeker! damnit
het is spanje je gaat daarheen voor je plezier niet voor het geld! en voor een ervaring op te doen!
je hebt zeker nog nooit in het buiteland gewerkt!
het is zo je moet alles zelf ervaren en dan pas oordelen!
als ik zeg dat ik een neus van 3 meter heb je geloof je dat dan? nee tog dat wil je tog eerst zien!
stom voorbeeld maargoed!

Diefstal is geen klein ding…