Gezocht: Mensen met uithoudingsvermogen

Omschrijving bedrijfsprofiel:

De Bumpers is een discotheek gevestigd in Spanje, in de Costa Brava in het toeristenplaatsje Lloret Del Mar. De Bumpers is een zeer professionele discotheek die zich vooral bezig houdt met de Nederlandse toeristen. Ze stemmen daar ook alles op af, van het interieur tot dj’s (zoals Darkraver, TMF on Tour etc.). Het team van de Bumpers bestaat uit Spanjaarden, Polen en Nederlanders. De eigenaar is Spaans maar spreek vloeiend Engels. Verder is het een bedrijf dat bestaat uit professioneel inzicht en een correct beleid met een strakke hand, om te strijden voor het optimale wat ze uit een zomer kunnen halen! Daarom zijn wij op zoek naar:

*Proppers
*Barvrouwen

Functie-eisen proppers:

• Minimaal 18 jaar
  • Zeer zelfstandig
  • Goed Engels sprekend
  • 1 maand beschikbaar van 25 juni tot 25 juli (gehele periode) of van 25 juli tot 25 augustus (gehele periode)
  • Spontaan
  • Zelfverzekerd
  • Goed uitziend is een pré

Functie eisen barman of barvrouw:

• Minimaal 18 jaar
  • Zeer zelfstandig
  • Goed Engels sprekend
  • 1 maand beschikbaar van 25 juni tot 25 juli (gehele periode) of van 25 juli tot 25 augustus (gehele periode)
  • Minimaal 1 jaar barervaring
  • Beheersing van basis Spaans is een pluspunt
  • Bereid zijn te leren en te luisteren

Denk jij dat je dit aan kunt en heb jij zin om de ervaring van je leven op te doen. Mail dan je cv, motivatie en foto toe naar [EMAIL=“bumpers2007@gmail.com”]bumpers2007@gmail.com. En ben er op tijd bij vol=vol.

Voor vragen kunt u altijd bellen naar het nummer 084 003 8966 (lokaal tarief)

Vriendelijke groet

Team Bumpers Lloret del Mar

Dat jullie hier nog durven adverteren vind ik knap.

Kun je die opmerking van jou nader toelichten??
Waarom zouden ze niet meer moeten adverteren van jou?

Lees het bericht hier.

Groet, Mike

Maar wat raad je me dan aan? En kan t niet zo zijn dat deze persoon toevallig en helaas voor hem/haar een slechte ervaring heeft meegemaakt??

Ik kan jou niks aanraden, omdat ik zelf geen ervaring heb met deze discotheek. Lees de reacties en vorm je eigen mening.

Als je bij de zoekfunctie bumpers in typt kom je alle reacties tegen. Er zijn verschillende meningen.

Wat je ook doet, je hebt er in ieder geval over nagedacht. Dat kan nooit geen kwaad!

Gr. Mike

Heb jij überhaupt wel eens als propper gewerkt? Enzo ja, waar en is dat dan niks?

Groetjes

Nop, das zeker niet voor mijn weg gelegd…

ik ben propper vorig jaar ook gedaan dit jaar weer!
in lloret weet ik niks over!
maar ik denk dat mensen een goede of slechte ervaring ergens mee hebben!
en soms ergens aan ergeren je weet nooti og het waar of niet waar is!
daar moet je vaak zelf achter komen
suc6 verder!

snap nie dat hun adverteren terwijl ze overal op inernet slecht aangeschreven staan