Gezocht: Mensen die van 1 juli tot eind augustus willen werken in Spanje. Dit is voor enkele discotheken aan de Costa Brava, de beste discotheken!
Je moet minimaal 18 jaar zijn. Wij zoeken Proppers, Barman/Barvrouw, Uitsmijters en DJs.
De Voordelen:
-Per week betaling minimaal 20 euro per dag tot maximaal 45 per dag afhankelijk van de baan die je hebt.
-Je hebt in 2 van de 3 discotheken een GRATIS appartement. (waar je dat niet hebt betaal je zelf je huur maar je krijgt daar ook meer betaald als bij de andere)
-Elke dag mooi weer!!!
-Elke dag FEEST!!
-Elke dag een ander…. (als je wil)
-De mooiste NATUUR! (ja zelfs jullie zullen dat mooi vinden)
-Een fantastische ervaring met je collega’s die je ook echt gaat missen in Nederland.
De nadelen:
-Je moet een reisverzekering afsluiten want je bent daar niet verzekerd. (maar dit kost weinig)
-Je mist misschien je vrienden of je schatje of je ouders of je…. Enz.
-Je kunt geen lekkere kaas eten.
-Het is warm.
-Iedereen is bruin als je aankomt en jij bent dan nog wit.
Ja dat is het eigenlijk wel zo’n beetje. Als je interesse hebt gekregen mail dan je cv en foto en motivatie naar:Jessi en Joon
Grenulaan 2
4531AA Terneuzen
Mail: [EMAIL=“jessicaengbers@hotmail.com”]jessicaengbers@hotmail.com
Mobiel: 06-41764174
Zou je dit berichtl willen vertellen aan iedereen die je kent… misschien hebben je vrienden, kennissen en onbekenden ook interesse. We zoeken er genoeg dus maak ons gek!!!
Crew Team (ARENA ,BLANES):
Jessi Engbers
Joon de Berg
Peter Voshol
Albert van der Vlieg
Jessie van de Wijk
Mag ik ff weten wat er zo slecht is aan Bumpers? Wil heel graag gaan proppen of als barvrouw gaan werken dit jaar, maar zou echt niet weten waar ik t beste op kan reageren. Als iemand tips heeft…altijd welkom!!!
Ben wellicht beetje laat maar kom net terug van vakantie uit Salou en ben weer werkende als Zaalkelner te Feestcafe Pirates en wil toch graag aan de slag in Salou! Geinteresseerd in werken als: propper, barman, zaalkelner! Laat het me svp even weten: [EMAIL=“chuckroest52@hotmail.com”]chuckroest52@hotmail.com, na een mailtje kan ik mijn c.v opsturen!
Ik zou graag bij Arena Blanes werken!!! een vriendin van mij zou ook graag mee willen!!!
Als jullie daar nog proppers nodig zijn mail dan naar [EMAIL=“Marleen_ter_avest@hotmail.com”]Marleen_ter_avest@hotmail.com