Werken bij Vacansoleil, doen?

hoooi

ik zou graag op een camping willen werken in italie
het liefst camping: Punta navaccia
daar kan je ook werken via vacansoleil
maar ik ben 15…
kan ik er dan al werken?

Groetjes Samantha

In principe niet. Je moet 18 zijn. Ze maken voor jonger dan 18 wel eens uitzonderingen maar dan moet het wel echt voor stage zijn. Is het stage of echt werk wat je zoekt?

bij vacansoleil zit je goed. ik heb er een paar seizoenen voor gewerkt in italie en france en ardennen, betalen goed, je kan iedere avond lekker los in de plaatselijke discotheka en overdag gewoon chillen met een kater als jeje zaken goed regelt. succes

Ik werk zelf voor Zomerjobs.nl: ook een bedrijf voor campingwerk in het buitenland. Het is alleen geen touroperator, maar een animatiebedrijf.

Via welk bedrijf je het ook doet, het is in ieder geval een heel leuke ervaring en inderdaad, je krijgt ook nog een redelijke vergoeding. Ik zal niet zeggen dat je goed verdient, maar je overnacht sowieso gratis op de camping. En je krijgt er een geweldige ervaring voor terug!

Animazione, is op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste jonge mensen die wat van de wereld willen zien en graag in het buitenland willen werken als animator in een groot, gezellig team!

Wij zoeken enthousiaste, gekke, vrolijke, hardwerkende jonge mensen, met een leeftijd tussen de 18 en 30 jaar voor:

• Miniclub / juniorclub animatoren
  • Sport tournamenten animatoren
  • Fitness instructeurs ( aquagym, stretching, aerobics )
  • Voetbal, tennis etc. algemene animatoren
    -Choreografen

Wij bieden:

• Een onwijs leuke baan
  • Werk in teamverband
  • Italië, Gardameer / Toscane / Jesolo
  • Betaalde vlucht
  • 3x per dag eten
  • Leuk salaris
    -Huisvesting

Ervaring hoef je niet te hebben, als je maar enthousiast bent en hard kunt / wilt werken. Vanaf 2 maanden ( juli en augustus ) eventueel tot 6 maanden uitloop. Engels is verplicht, eventueel Duits. In bezit van een paspoort.

Ben jij diegene die wij zoeken, reageer dan voor 1 Februari 2012, door je CV + foto in het Nederlands en Engels te mailen naar onderstaand e-mailadres!

Animation2012@live.nl

Voor informatie of vragen, mail gerust