Vacansoleil

Hey hey!!

Ik zit erover te denken om dit jaar voor vacansoleil te gaan werken. Zijn er nog meer mensen die daar mee bezig zijn, die dit jaar ook voor vacansoleil willen gaan werken? En heb je al ervaring met Vacansoleil? Vertel je goede en slechte ervaringen…

Groetjes Anouk

Hoi Anouk,
ik zit er ook over te denken om voor hun te gaan werken! 2 meiden uit mijn klas hebben er stage gelopen. Zij vertelde mij dat het echt een hartstikke leuke ervaring zal zijn! Maar ik weet het dus ook nog niet of ik het formulier in zal gaan vullen…ik weet nog niet of ik het alleen wel wil enzo…
Nja da wou ik ff laten weten :slight_smile:
groetjes, Willeke

:unsure: Hey Anouk,

Toen ik jou berichtje hier las moest ik gelijk denken aan het berichtje dat ik hier een aantal maanden geleden heb geplaatst, bijna hetzelfde alleen heb ik er geen/niet veel reactie op gehad.

Ik heb het formulier bij vacansoleil ook ingevuld en ik ben hier net een paar weken geleden over teruggebeld door een medewerkster van Vacansoleil, alleen was ik toen niet meer zo helemaal zeker van mijn zaak om in het buitenland te werken.
Toen ik er later nog eens goed over na ging denken kwam ik er toch achter dat dit toch wel iets was dat ik graag wilde en ik heb net een aantal dagen geleden weer een mailtje gestuurd met de vraag of ik toch nog terecht zou kunnen op een camping in het buitenland.
Nu alleen nog het antwoord afwachten.
Ik wens jou heel erg succes met het solliciteren en ga ervoor!

Hoi hoi

Ik heb zelf bij twee organisaties gesolliciteerd en ben ook bij beide op gesprek geweest. Eén van die organisaties was VacanSoleil. Zelf vond ik VacanSoleil niet zo heel erg goed overkomen. Het was heel erg onpersoonlijk. Ik zou daarom niet snel voor VacanSoleil kiezen. Zelf ga ik deze zomer voor Eurocamp werken. De sfeer was daar tijdens het sollicitatiegesprek veel beter. Het was veel persoonlijker. Ook kwam de organisatie veel beter over door allerlei kleine dingetjes.

Ik hoop dat je iets aan mijn verhaaltje hebt.

Groetjes Agnes

En gaan jullie nog voor Vacansoleil werken??? Misschien komen we wel op dezelfde camping te werken??? :smiley:

Ik ben aangenomen bij Vacansoleil en ga er waarschijnlijk 5 mnd. werken… Lijkt me een geweldige organisatie, prima geregeld allemaal!!! :wink:

Groetjes Leonie.

hey ik vind vacansolei al net zo afgezaagd als de animatiecompagnie, naar aanleiding van een solicitatieformulier waar je alng niet alles op kan invullen, krijg je een reactie dat ik niet genoeg ervaring had, ik ben nu aangenomen voor werken op griekenland omdat ik zo veel ervaring had… nou wat loop je miss door zon mailtje te sturen je kan beter zoeken naar een niet zo groot bedrijf hierin kom je sneller binnen en ze zullen ook niet alleen maar kijken naar je ervaring…

kus anne
:smiley: