ben van plan om volgende zomer vakantiewerk te doen in het buitenland.
( vakantie van 18 jul 2015 t/m 30 aug 2015 Week 30 t/m 35)
Ben dan 18 jaar oud en heb 4 jaar ervaring in de horeca , zowel keuken als bediening en bar.
Ook ben ik redelijk handig dus klusjes uitvoeren is geen probleem.
Heb ook geen probleem met vies werk o.d. (kontje verkopen achter station doch geen optie)
Even rondgekeken en kwam op summercamp in de VS tegen, Dit vond ik via reisorganisaties veel te duur, ben best bereid om 700 euro te betalen incl vliegticket . Maar ik ga geen 701+ betalen om ergens te werken, daar heb ik hoe graag ik het ook zou willen geen geld voor.
Kent iemand hier nog alternatieven, of manieren goedkoper uit te komen?
Ook hoor ik graag als je nog een leuke bestemming kent!
Ik ben vier jaar geleden met Vacansoleil naar Frankrijk gegaan voor twee maanden. Het is een prima organisatie die mij prima heeft ondersteund. Ik heb niets hoeven te betalen etc, maar zij beslissen wel waar je precies heen gaat (je kan natuurlijk wel je favoriten opgeven). Een nadeel is dat ze alleen in Europe zijn, iig dat was zo 4 jaar geleden. check: Werken op een camping. Seizoensbaan in buitenland - Vacansoleil
Ik heb het erg leuk gehad voor twee maanden, maar je moet wel van campings houden ;).
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, zo niet laat het me weten.
Kijk anders eens op wereldwerk.eu of buitenland-werken.nl. Met de eerste site heb ik vorige zomer vijf maanden kunnen werken in een restaurant in Portugal. Het is natuurlijk mooi om ergens in de VS te gaan werken, maar als je geen budget hebt om er heen te komen, zal dat lastig zijn.
Daarom zou ik zeggen, kijk eens eerst in Europa rond, of het je bevalt etc. Via wereldwerk kom je op heel veel horecavacatures uit zoals in bars, restaurants. Vaak zijn er sollicitatiegesprekken in Nederland en kan je zien of het van twee kanten bevalt.
Hallo,
Ik zie dat je vakantiewerk zocht in 2015. Misschien zoek je nog vakantiewerk voor dit jaar?
Wij hebben een camping in Thüringen en zoeken hulp voor de “Gaststätte/ Imbiß” van half mei tot eind augustus/ begin september.
Het makkelijkst voor ons is een e-mailtje via camping-jena@t-online.de
Vriendelijke groeten,
Jan Wakker