vakantiebaan in het buitenland

Hallo allemaal,

Ik ben Ramon, ik ben 19 jaar oud en opzoek naar een vakantiebaan in of buiten Europa in de periode van 1 juli t/m 1 september. Het enige obstakel met buiten Europa is dat ik geen geld heb om de dure fees van een organisatie te betalen.

Afgelopen jaar heb ik gewerkt op een camping in Lloret de Mar, Spanje, dit is zeer goed bevallen. Nou weet ik alleen niet of ik wel weer een zelfde baantje wil (animatie, receptie, bar). Om die reden heb ik al gesoliciteerd bij een camping in Zweden, dat is meer allround dan de baan in Spanje. Nadeel van deze camping is wel dat het team niet heel groot is wat in eerste instantie een beetje saai lijkt.
Ik vroeg me af of iemand nog iets weet of zelfs nog iemand zoekt om een vacature in te vullen. Ik ben overal voor in en zeg niet snel nee tegen iets.

Bij voorbaat bedankt :slight_smile:

Hoi Ramon,
Via Vacansoleil en Eurocamp kun je ook gaan werken in het buitenland. Vaak kun je hier landen van je voorkeur aangeven en betaal je niets aan de organisatie. Ik ben zelf bij Vacansoleil op gesprek geweest een paar jaar geleden en je krijgt op een camping kost en inwoning en een wekelijkse vergoeding. Je kunt hier solliciteren voor verschillende functies, net wat jij leuk vind! (receptie, horeca, animatie, beheer)

Behalve dat is er veel werk te vinden in de horeca, vooral in de toeristische oorden waar veel Nederlanders komen heb je veel kans op een baantje.

Hoi DGiesen,

Bedankt voor je reactie. Afgelopen zomer ben ik via Vacansoleil naar Spanje gegaan, hier ben ik dus mee bekent. Ik zou alleen zo graag wat anders doen nu, een nieuwe uitdaging. Natuurlijk is geen enkele camping hetzelfde en veel zal ook anders zijn, toch ben ik bang dat het teveel van hetzelfde is.
Ik heb ook gekeken naar summer camp in Amerika, maar omdat geld een beetje een probleem is valt dat zo goed als af. Ook gezien de geringe vakantie tijd, 2 maanden, kan ik eigenlijk alleen in Europa aan de slag.

Proppen in Sunny Beach? :stuck_out_tongue:

Haha nou Amber, ik zou het wel graag een beetje op niveau houden. Bovendien is proppen niet 9-10 weken vol te houden.
Toch bedankt voor je input :stuck_out_tongue_winking_eye: