Verblijf wordt geregeld via Disney, je komt in een residentie terecht
Het beste is om Nicole te mailen of op se casting site te kijken
Hee Maaike, aangezien dit al een heel oud bericht is wil ik je toch nog wat vragen.
Ik spreek maar 2 zinne frans… en gebrekkig engels… maar ik wil super graag werken in disney voor n half jaar of een paar maanden. Ik wil alles doen… in het park zelf broodjes smeren… of disney figuur… ik kan danse maar natuurlijk geen super danser… ik ben dan ook helaas niet slank genoeg om in korte jurkjes te danse… kan altijd nog de fee van assepoester spele:p … maar door vele dingen die in mijn leve gebeurd zijn wil ik er gewoon tussen uit… en disney is mijn hart en ziell… de muziek… alle sprookjes … ik ken t allemaal… zou je me wat informatie kunnen geven hoe ik kan soliciteren… en hoe groot is de kans dat ik aan word genomen… gr’s
shirley
ik zou zeggen stuur nicole een mailtje
Ik wil graag stage lopen op gebied van hostess, of receptie medewerker (toerisme), heeft iemand daar enige ervaring mee?
ik werk bij de receptie, wat wil je weten
Ik zou graag willen weten wat voor soort klanten je er tegen komt, waar gaan de vragen over, wat leer je er? etc. En hoe ben je er beland?
je leert wat van de verschillende talen / culturen
Er komen van aardige klanten tot erg asociale / simpele,gewoon van alles. Althans in het hotel waar ik zit… ( het allergoedkoopste disney hotel dus)
Ja de vragen gaan over het hotel en het park / excursies en soms over Parijs
Ik ben er via via gekomen
Hoelang werk je er nu al? bevalt het nog steeds? Heeft u misschien een email adres of contact gegevens van iemand van uw bedrijf, zodat ik misschien wat heen en weer kan mailen over eventuele stage mogelijkheden? Is de franse taal trouwens een must? bedankt trouwens voor je reactie!
zie dit eerdere bericht uit het topic
en frans is verplicht bij de receptie, net zoals engels
ohh oke bedankt voor je reacties, ik ga er zeker een mailtje uitdoen!
Hee iedereen (:
Ik wil heel graag vakantiewerk doen in Disneyland. Kan dat en is er een minimaal aantal weken/maanden waarvoor je dan een contract tekent? En is er een minimumleeftijd? Ik ben nu 16, maar tegen die tijd ben ik 17.
Alvast bedankt!
minimaal 2 maanden en 18 jaar
lieve allemaal,
als ik straks klaar ben met de havo ga ik waarschijnlijk een toeristische/ economische opleiding doen. maar het liefst ga ik na mijn opleiding werken in disneyland. nu ben ik pas 15, maar echt tè enthousiast xd.
toch wil ik nu al wat informatie inwinnen, dus ik heb een paar vragen:
als ik mijn sollicitatiebrief heb gestuurd, krijg ik (hopelijk) reactie voor een gesprek, dat in het frans is (?) denk ik. hoe goed moet je frans hiervoor zijn? is havo5 frans goed?
welke funcities in disneyland zijn het leukst om uit te oefenen?
reacties/ ervaringen van (ex-) crew members?
ik hoor graag iets van jullie.
x tessel
hoe is dit bij de meeste mensen gegaan? Ik heb net gelezen dat er volgende week een sollicitatie is… Iemand tips?
Hallo allemaal, ik heb deze forum even helemaal nagelezen en ben ontzettend druk bezig om mijn droom om in Disney te werken waar te maken. Nou zag ik een email adres staan van Nicole Korssen alleen geeft mijn hotmail aan dat het geen legitiem email adres is. Is er iemand die weet of dat ze eventueel een ander email adres heeft of iets dergelijks?
Via Wereldwijzer app