Werken bij Disney aankomend seizoen !!

Beste mensen!!

Ook ik ben erg op zoek naar werk bij Disneyland als dat zou kunnen !! Het is nu augustus 2012. Wat ik heb begrepen is om te werken bij Disney:
-naar een casting toe van Disney hier in Nl , ze zijn dan speciaal op zoek naar Nederlands ook die daar kunnen werken.

Mijn vraag nu: de casting van april dit jaar heb ik gemist… Hoeveel castings heb je in het jaar?? Ik zou graag naar de eerstvolgende gaan, maar heb geen idee wnr ie is …ik heb gelezen dat het goed is contact op te nemen met het CWI/UWV bedrijf, zouden ook castings doen, om te vragen over beschikbaarheid werk. maar dit heb ik gelezen bij berichten die onderhand al 4 jaar geleden zijn neergezet …

Zelf spreek ik Frans,18 jaar en ben erg gemotiveerd, en alle verschillende functies die ze bij Disney aanbieden lijken mij leuk: bij de attracties, restautantje bar, hotel housekeeping of zelfs als tekenfiguur in pak haha !

Kan ik anders naar iemand daar bij Disney zelf al mailtje sturen als sollicitatie?? Of bellen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!!

Met vriendelijke groet,
Apolline

Hi Apolline,

Leuk dat je in Disney wilt werken! Ze hebben inderdaad casting audities in Nederland (Amsterdam), dit doen ze 1 a 2x per jaar. Je hebt geluk, want zaterdag 9 februari komt er weer een Auditie aan.

Bij deze auditie zoeken ze mensen voor onder ander de parades, het is dus wel van belang dat je enige ervaring hebt met dansen en acteren. (Deze auditie bestaat uit meerdere rondes, 1e ronde ga je een acteer opdracht uitvoeren… vinden ze je goed genoeg, dan ga je door naar de dansrondes en anders moet je helaas weer naar huis, het is behoorlijk pittig en ze zijn hier heel streng in). Je hoeft overigens niets voor te bereiden, je krijgt alles ter plekke aangeleerd.

Voor deze auditie hoef je je niet aan te melden, maar gewoon ter plekke te verschijnen. Dit is meteen de enige functie waarbij je geen Frans hoeft te spreken, maar wel Engels!

Voor alle andere vacatures moet je wel Frans spreken, dus dat komt mooi uit! Als jij via een prive bericht je mailadres stuur, dan stuur ik jou de gegevens voor de auditie en een mail-adres die over het overig werk gaat in Disney.

Hopelijk heb je hier wat aan, nog vragen? Dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Bram

Hoi!

Zelf wil ik ook graag werken in disney, het allerliefste als figuur. Acteren kan ik. Maar dansen niet echt terwijl ik wel 10 jaar op verschillende soorten dans heb gezeten…
Maar mijn vraag is of het noodzakelijk is om te kunnen dansen. Want sommige figuren die staan ook alleen op de wagens te zwaaien of lopen alleen rond.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven!

Groetjes Sterre :slight_smile:

Via Wereldwijzer app