Casting in NL

Hoi

Er is binnenkort weer een casting in NL. Zie http://disneylandparis-casting.com/fr/postulez?jobid=2508 !

moet ik me hiervoor ergens opgeven?

Ja, je moet onderaan aangeven hoe je aan de link bent gekomen en dan alle stappen volgen.

Beste mensen!!

Ook ik ben erg op zoek naar werk bij Disneyland als dat zou kunnen !! Het is nu augustus 2012. Wat ik heb begrepen is om te werken bij Disney:
-naar een casting toe van Disney hier in Nl , ze zijn dan speciaal op zoek naar Nederlands ook die daar kunnen werken.

Mijn vraag nu: de casting van april dit jaar heb ik gemist… Hoeveel castings heb je in het jaar?? Ik zou graag naar de eerstvolgende gaan, maar heb geen idee wnr ie is …ik heb gelezen dat het goed is contact op te nemen met het CWI/UWV bedrijf, zouden ook castings doen, om te vragen over beschikbaarheid werk. maar dit heb ik gelezen bij berichten die onderhand al 4 jaar geleden zijn neergezet …

Zelf spreek ik Frans,18 jaar en ben erg gemotiveerd, en alle verschillende functies die ze bij Disney aanbieden lijken mij leuk: bij de attracties, restautantje bar, hotel housekeeping of zelfs als tekenfiguur in pak haha !

Kan ik anders naar iemand daar bij Disney zelf al mailtje sturen als sollicitatie?? Of bellen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!!

Met vriendelijke groet,
Apolline